Quote from Inga-Lena Lind on 12 April 2006, 11:08Haha, så kan du ju inte göra pucko!
Jag har ingen motivation idag... Allt känns piss, och jag har ett matteprov i C-kursen, vilket till 98% chans/risk går åt skogen.
Haha, så kan du ju inte göra pucko!
Jag har ingen motivation idag... Allt känns piss, och jag har ett matteprov i C-kursen, vilket till 98% chans/risk går åt skogen.
Quote from Anders Elgcrona on 12 April 2006, 11:12Haha klart jag kan, det kommer ju som min veckoplanering på min sida då ju 😉 Du kommer att klara ditt matteprv, om du springer innan så får hjärnan det syre den behöver och det kommer gå skit bra! 🙂 Ska hoppa in i duschen nu jag!
Haha klart jag kan, det kommer ju som min veckoplanering på min sida då ju 😉 Du kommer att klara ditt matteprv, om du springer innan så får hjärnan det syre den behöver och det kommer gå skit bra! 🙂 Ska hoppa in i duschen nu jag!
Quote from Inga-Lena Lind on 12 April 2006, 16:11Jag har varit ut på en 4 km lång promenad nu i alla fall! Jag tänkte ta mig ett pass på motionscykeln senare för att försöka få upp flåset lite på det viset också, ett kort men intensivt pass. "Min" motionscykel kan man ju dessutom välja vad man vill ha f
Jag har varit ut på en 4 km lång promenad nu i alla fall! Jag tänkte ta mig ett pass på motionscykeln senare för att försöka få upp flåset lite på det viset också, ett kort men intensivt pass. "Min" motionscykel kan man ju dessutom välja vad man vill ha f
Quote from Anders Elgcrona on 13 April 2006, 13:57Bra kämpa på! Jag sprang på stan hela dan igår med Denny, hade till och med ont i fötterna efteråt 🙂
Bra kämpa på! Jag sprang på stan hela dan igår med Denny, hade till och med ont i fötterna efteråt 🙂
Quote from Inga-Lena Lind on 13 April 2006, 18:08Det blev 20 minuter, tänkte försöka med något liknande ikväll.. I morgon ska jag ge mig ut på en joggingtur, förmodligen intervaller, men tycker det känns så svårt att hålla reda på tiden liksom... Eller nåt!
Det blev 20 minuter, tänkte försöka med något liknande ikväll.. I morgon ska jag ge mig ut på en joggingtur, förmodligen intervaller, men tycker det känns så svårt att hålla reda på tiden liksom... Eller nåt!
Quote from Anders Elgcrona on 15 April 2006, 17:42Ikväll blir det en ordentlig promenad med Mamma, tror vi kommer att ta rundan på sex kilometer. Blir bra de 🙂
Njut av allt påskgodis!
Jag har suttit på Tinas balkong och käkat kladdkaka för att sedan byta ut den mot mammas uteplats där jag endast lapa
Ikväll blir det en ordentlig promenad med Mamma, tror vi kommer att ta rundan på sex kilometer. Blir bra de 🙂
Njut av allt påskgodis!
Jag har suttit på Tinas balkong och käkat kladdkaka för att sedan byta ut den mot mammas uteplats där jag endast lapa
Quote from Inga-Lena Lind on 15 April 2006, 20:31Jag funderar på att promenera ut till farmor och farfar i stugan i morgon, vilket skulle ta ca 2 timmar eftersom det är 12 km dit... Förmodligen lite längre eftersom jag inte kommer att lägga på ett extra kol för att ta mig fram.
Beror lite på väder och
Jag funderar på att promenera ut till farmor och farfar i stugan i morgon, vilket skulle ta ca 2 timmar eftersom det är 12 km dit... Förmodligen lite längre eftersom jag inte kommer att lägga på ett extra kol för att ta mig fram.
Beror lite på väder och
Quote from Anders Elgcrona on 15 April 2006, 21:05Om du gör det, går så långt är du min hjälte! Och när du är på vägen så vill jag att du ringer mig 🙂 Jag och mamma gick 2,5km på 20min de e väl ganska så bra tempo va? Jag ska packa, städa och ut å springa lite intervall imorgon, vad säger du om de? Du
Om du gör det, går så långt är du min hjälte! Och när du är på vägen så vill jag att du ringer mig 🙂 Jag och mamma gick 2,5km på 20min de e väl ganska så bra tempo va? Jag ska packa, städa och ut å springa lite intervall imorgon, vad säger du om de? Du
Quote from Inga-Lena Lind on 15 April 2006, 21:17Jag tar bara på mig headsetet när jag börjar tycka det är tråkigt så kan jag beklaga mig lite för dig helt enkelt... Bra idé, måste bara leta fram det också! Hoppas det blir fint väder i morgon bara!
Jag tar bara på mig headsetet när jag börjar tycka det är tråkigt så kan jag beklaga mig lite för dig helt enkelt... Bra idé, måste bara leta fram det också! Hoppas det blir fint väder i morgon bara!
Quote from Anders Elgcrona on 15 April 2006, 22:25de låter skit bra de! Diet here we come!
de låter skit bra de! Diet here we come!