Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNu får
You need to log in to create posts and topics.

ni tjejer berätta hur vi killar ska bete oss i raggmomentet så kan väl killara delge er hur dom vill ha det. Jag behöver massa tips från er tjejer,jag suger på ragg.
En på jobbet sa för många år sedan att man borde vara Bisexuell för då har man dubbla cha

Hm, det är ju inte så att det finns två sorter här i världen - "tjejer" - och dom raggar man på så här, och så "killar" och då är det bara att följa den andra manualen. En sak man kan tänka på, oavsett om man är kvinna eller man, är ju vilka kontaktytor m

Alltså allt det där är ju jättesvårt. För jag anser mig aldrig vara en typisk kvinna (ung kvinna måhända, men fortfarande inte typisk). Jag är lite speciell och så där... Så jag tror alltid att jag inte ska reagera som en typisk kvinna, men finner migsjäl

Utveckling av ovanstående:
Med klichéer menar jag att de flesta människor nog gillar känslan av att någon annan har "sett" en, dvs, att man säger något speciellt. Inte att man får känslan av att detta säger h@n till alla, för det sägs ska funka bra. Det

Kom fram och säg vad du tycker. Inget inlindat utan pang på rödbetan, så att säga. Så skulle jag vilja ha det. Kan man inte säga det rakt ut ska man inte säga nåt alls.

Jag håller nog med mika hero i mångt och mycket, tror jag. Jag vill märka att den andra har sett mig, och funderat till lite grann på vad som vore "vettigt" att säga till just mig för att väcka intresset. Den där generiska "taco-repliken" skulle falla rät

Killar som jag kollar på två gånger har något intressant att berätta utöver en välformad kropp och ett välslipat intellekt. Hel och ren är ju självskrivet och ett hyfsat bordsskick. Utseende och stil utöver det är ganska ointressant.

för att fånga Damernas intresse behöver ni ju bara ha det lilla extra.. simpelt! 😉

humor som David P, ett gott stycke självdistans på det.. parat med ett självklart sätt att röra sig - om det så är på dansgolvet, på ett par skidor eller i löpet. sedan

Då har jag en lätt inflikning här.
Jag som har en lätt aktiv livsstil vill ju inte lägag en massa onödig tid på flickor som hellre går på afterski än på topptur. Hur fasen hittar man såna??? sen gör det ju inget om de har som mål att springa varvet på 1.

Ingen singel men intressant tråd så jag lägger mig i om jag får?

Tobias, mitt aboluta råd är att inte stirra sig blind på en flickas CV. Dvs din drömtjej kan mycket väl vara hon som hellre går på afterski än på topptur. Dumt att begränsa sig så tycker ja