Quote from Guest on 19 November 2010, 06:28...efter att testat tre par löparskor... Första paret Nike moto +8, Andra paret Nike Linarglide +2 och de sista Asics gt-2150...
Samma visa...Känns som jag får kramp i fötterna...Tänk er att har skrillor på sig som är för hårda i flera timmar. Dessutom r
...efter att testat tre par löparskor... Första paret Nike moto +8, Andra paret Nike Linarglide +2 och de sista Asics gt-2150...
Samma visa...Känns som jag får kramp i fötterna...Tänk er att har skrillor på sig som är för hårda i flera timmar. Dessutom r
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 06:38Jag kan inte svara för alla paren skor du haft, men eftersom jag också har lätt pronation och springer med ett par Asics 2150 så kan jag tala om att det där "ontet på insidan foten" har dykt upp för mig med. Inte på förra Asicsskon, men på den här och jag
Jag kan inte svara för alla paren skor du haft, men eftersom jag också har lätt pronation och springer med ett par Asics 2150 så kan jag tala om att det där "ontet på insidan foten" har dykt upp för mig med. Inte på förra Asicsskon, men på den här och jag
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 07:33Jag håller fullt med, men med tanke på att jag testat 2 st neutrala skor innan dessa Asics så vet jag snart inte vad jag gör... :´( Har även testat med en formgiven sula i lunarglidesen.... Just kommit till jobbet och har sjukt ont i fötterna efter använt
Jag håller fullt med, men med tanke på att jag testat 2 st neutrala skor innan dessa Asics så vet jag snart inte vad jag gör... :´( Har även testat med en formgiven sula i lunarglidesen.... Just kommit till jobbet och har sjukt ont i fötterna efter använt
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 08:02Hmm... intressant? För jag går långt och mycket och dagligen i mina Asics och då får jag INTE ont. Hmm....
Hmm... intressant? För jag går långt och mycket och dagligen i mina Asics och då får jag INTE ont. Hmm....
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 08:11Ibland för jag domningar i tånan efter ca 10 km och det beror nog på fotvalvets utformning.
Har du provat inlägg som är utformade efter dina fötter?
Ibland för jag domningar i tånan efter ca 10 km och det beror nog på fotvalvets utformning.
Har du provat inlägg som är utformade efter dina fötter?
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 08:21Fotanalyser och pronationsstöd kan göra mer skada än nytta om du inte har några problem med fötterna?
Spring i dina NB om dom funkar för dig.if it aint broke, dont fix it!
Fotanalyser och pronationsstöd kan göra mer skada än nytta om du inte har några problem med fötterna?
Spring i dina NB om dom funkar för dig.
if it aint broke, dont fix it!
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 08:29Om du vill prova att förbättra något i löptekniken så är det ganska enkelt. Spring mer avslappnat och ta kortare steg. Nu låter det ju som att du har ett akut problem med fötterna, men om du vill minska belastningen på dem när du springer, så hjälper mitt
Om du vill prova att förbättra något i löptekniken så är det ganska enkelt. Spring mer avslappnat och ta kortare steg. Nu låter det ju som att du har ett akut problem med fötterna, men om du vill minska belastningen på dem när du springer, så hjälper mitt
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 08:43Det är inte så att skorna möjligen är lite för smala?
Det är inte så att skorna möjligen är lite för smala?
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 08:43Eftersom New Balance-skorna funkar men inte de andra så borde det inte vara fel på fötterna.
Vad är då skillnaden? En teori är att du har breda fötter. NB är kända för att göra skor i olika bredder. Du har kanske ett par NB i utökad vidd. Det kan man se
Eftersom New Balance-skorna funkar men inte de andra så borde det inte vara fel på fötterna.
Vad är då skillnaden? En teori är att du har breda fötter. NB är kända för att göra skor i olika bredder. Du har kanske ett par NB i utökad vidd. Det kan man se
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 09:18Jag kan få kramp i foten om skon är bara något för liten (på längden då). Har du tillräckligt stora skor?
Jag kan få kramp i foten om skon är bara något för liten (på längden då). Har du tillräckligt stora skor?