Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 07:44@Lukas Trevligt med ditt positiva inlägg! Mina erfarenheter skiljer sig, som du säkert noterar, från dina. Grattis till dina framgångar med tvätt av cykel oavsett lacktyp.
@Lukas Trevligt med ditt positiva inlägg! Mina erfarenheter skiljer sig, som du säkert noterar, från dina. Grattis till dina framgångar med tvätt av cykel oavsett lacktyp.
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 08:51"Att matt lack skulle vara svårare att gära rent är fan det fånigaste jag har hört. Om man är supetkinkig med torkfläckar får msn väll torka av den efter tvätt."
Tror inte att torkfläckarna är det som ställer till det, dom brukar ju gå att få bort.
Och
"Att matt lack skulle vara svårare att gära rent är fan det fånigaste jag har hört. Om man är supetkinkig med torkfläckar får msn väll torka av den efter tvätt."
Tror inte att torkfläckarna är det som ställer till det, dom brukar ju gå att få bort.
Och
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 09:40Kan nog skilja mellan fabrikat vilken lacktyp de har i så fall.
Har själv en mattsvart Rose i familjen, var orolig att den skulle vara svår att hålla ren men tycker det är precis tvärtom. Inget verkar fastna på den lacken, väldigt lätt att bara torka av.
Kan nog skilja mellan fabrikat vilken lacktyp de har i så fall.
Har själv en mattsvart Rose i familjen, var orolig att den skulle vara svår att hålla ren men tycker det är precis tvärtom. Inget verkar fastna på den lacken, väldigt lätt att bara torka av.