Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNy förvirrad funbeatmedlem 😉
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!

Tänkte bara presentera mig lite. Jag har blivit medlem på Funbeat idag så allt är nytt för mig här. Håller på att kika runt lite bland alla inställningar och möjligheter.

Eftersom det i dagsläget är mestadels jogging/löpning som jag tränar tyckte

Hej och hjärtligt välkommen! Vad kul att du presenterar dig och visar att du finns! Det är det baske mig inte alla som gör, men det är ju jättetrevligt med nya ansikten och nya entusiaster 🙂

Hoppas du kommer igång och bloggar, det är alltid kul att läs

Åh, tack för ditt svar! 🙂 Roligt att det uppskattades med mitt inlägg. Jag både hoppas och tror att mitt medlemskap på fanbeat ska ge mig många positiva reaktioner och även många nya vänner! 🙂

Det kommer du säkert att göra! 🙂
Om det är något du vill diskutera som inte direkt är träningsrelaterat finns ju alltid gruppen "Prat" ( http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=52 ) om du inte redan hittat dit, och så har vi den lite vilande,

Välkommen hit !!
Bra med nytt blod på FB!

Nej, inte alla är supertränade. Undertecknade till exempel.
Smart att börja med litet och realistiskt mål. Om det sen visar sig att du automatiskt tränar mer än du trodde så kan du ju ändra målet efterhand.
Hopp

Välkommen
Nej alla här är inte superatleter, sedan går det upp och ner med träningen för alla.
5km på 30min ger 6min/km och det finns rätt många här som inte är så snabba.
Ta det lugnt i starten finns inget värre för en nystart än att dra på sig en skada

Välkommen och skynda lååååååångsamt.

Vi är många glada motionärer här, allt från nybörjare till superatleter. Välkommen i gänget! Själv har jag hyfsad kondis, men har bäst uthållighet i kajak och på skidor och cykel. Löpning.....tja, där var jag på den fart du håller i somras, ökade träning

Välkommen, jag har sprungit i många år, men inte springer jag alltid i 6.00 tempo... ofta långsammare. Fast jag kanske bara är lat ????

Så roligt med alla era svar! Jag känner mig verkligen välkommen. 🙂

Jag måste dock berätta att jag skrev fel när jag presenterade mig. Jag skrev att jag springer 5 km på 30 minuter. Det här är ju hur pinsamt som helst, men jag tänkte lite galet. Jag spr

12