Quote from Guest on 11 February 2015, 12:03Hej!
Tänkte bara presentera mig lite. Jag har blivit medlem på Funbeat idag så allt är nytt för mig här. Håller på att kika runt lite bland alla inställningar och möjligheter.
Eftersom det i dagsläget är mestadels jogging/löpning som jag tränar tyckte
Hej!
Tänkte bara presentera mig lite. Jag har blivit medlem på Funbeat idag så allt är nytt för mig här. Håller på att kika runt lite bland alla inställningar och möjligheter.
Eftersom det i dagsläget är mestadels jogging/löpning som jag tränar tyckte
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 12:13Hej och hjärtligt välkommen! Vad kul att du presenterar dig och visar att du finns! Det är det baske mig inte alla som gör, men det är ju jättetrevligt med nya ansikten och nya entusiaster 🙂
Hoppas du kommer igång och bloggar, det är alltid kul att läs
Hej och hjärtligt välkommen! Vad kul att du presenterar dig och visar att du finns! Det är det baske mig inte alla som gör, men det är ju jättetrevligt med nya ansikten och nya entusiaster 🙂
Hoppas du kommer igång och bloggar, det är alltid kul att läs
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 12:24Åh, tack för ditt svar! 🙂 Roligt att det uppskattades med mitt inlägg. Jag både hoppas och tror att mitt medlemskap på fanbeat ska ge mig många positiva reaktioner och även många nya vänner! 🙂
Åh, tack för ditt svar! 🙂 Roligt att det uppskattades med mitt inlägg. Jag både hoppas och tror att mitt medlemskap på fanbeat ska ge mig många positiva reaktioner och även många nya vänner! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 12:30Det kommer du säkert att göra! 🙂
Om det är något du vill diskutera som inte direkt är träningsrelaterat finns ju alltid gruppen "Prat" ( http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=52 ) om du inte redan hittat dit, och så har vi den lite vilande,
Det kommer du säkert att göra! 🙂
Om det är något du vill diskutera som inte direkt är träningsrelaterat finns ju alltid gruppen "Prat" ( http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=52 ) om du inte redan hittat dit, och så har vi den lite vilande,
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 12:59Välkommen hit !!
Bra med nytt blod på FB!Nej, inte alla är supertränade. Undertecknade till exempel.
Smart att börja med litet och realistiskt mål. Om det sen visar sig att du automatiskt tränar mer än du trodde så kan du ju ändra målet efterhand.
Hopp
Välkommen hit !!
Bra med nytt blod på FB!
Nej, inte alla är supertränade. Undertecknade till exempel.
Smart att börja med litet och realistiskt mål. Om det sen visar sig att du automatiskt tränar mer än du trodde så kan du ju ändra målet efterhand.
Hopp
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 16:40Välkommen
Nej alla här är inte superatleter, sedan går det upp och ner med träningen för alla.
5km på 30min ger 6min/km och det finns rätt många här som inte är så snabba.
Ta det lugnt i starten finns inget värre för en nystart än att dra på sig en skada
Välkommen
Nej alla här är inte superatleter, sedan går det upp och ner med träningen för alla.
5km på 30min ger 6min/km och det finns rätt många här som inte är så snabba.
Ta det lugnt i starten finns inget värre för en nystart än att dra på sig en skada
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 19:01Välkommen och skynda lååååååångsamt.
Välkommen och skynda lååååååångsamt.
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 20:52Vi är många glada motionärer här, allt från nybörjare till superatleter. Välkommen i gänget! Själv har jag hyfsad kondis, men har bäst uthållighet i kajak och på skidor och cykel. Löpning.....tja, där var jag på den fart du håller i somras, ökade träning
Vi är många glada motionärer här, allt från nybörjare till superatleter. Välkommen i gänget! Själv har jag hyfsad kondis, men har bäst uthållighet i kajak och på skidor och cykel. Löpning.....tja, där var jag på den fart du håller i somras, ökade träning
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 21:08Välkommen, jag har sprungit i många år, men inte springer jag alltid i 6.00 tempo... ofta långsammare. Fast jag kanske bara är lat ????
Välkommen, jag har sprungit i många år, men inte springer jag alltid i 6.00 tempo... ofta långsammare. Fast jag kanske bara är lat ????
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 22:40Så roligt med alla era svar! Jag känner mig verkligen välkommen. 🙂
Jag måste dock berätta att jag skrev fel när jag presenterade mig. Jag skrev att jag springer 5 km på 30 minuter. Det här är ju hur pinsamt som helst, men jag tänkte lite galet. Jag spr
Så roligt med alla era svar! Jag känner mig verkligen välkommen. 🙂
Jag måste dock berätta att jag skrev fel när jag presenterade mig. Jag skrev att jag springer 5 km på 30 minuter. Det här är ju hur pinsamt som helst, men jag tänkte lite galet. Jag spr