Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 22:46Helt ok, det är lätt att blanda ihop siffror särskilt om det gäller fart och distans! 🙂
Bloggen kommer du smidigast till om du klickar på "profil" i vänsterspalten, så kommer du till en sida som har en knapp det står "Lägg till blogginlägg" på.
http:
Helt ok, det är lätt att blanda ihop siffror särskilt om det gäller fart och distans! 🙂
Bloggen kommer du smidigast till om du klickar på "profil" i vänsterspalten, så kommer du till en sida som har en knapp det står "Lägg till blogginlägg" på.
http:
Quote from Funbeat user on 12 February 2015, 00:09Tack!
Jag har hittat rätt nu! Så nu har jag skrivit ett första och ganska *host* långt blogginlägg, både om min träning, men kanske lite mer om mig själv också. Jag har berättat lite om varför jag är sjukpensionär. Jag är öppen med mina problem och tror
Tack!
Jag har hittat rätt nu! Så nu har jag skrivit ett första och ganska *host* långt blogginlägg, både om min träning, men kanske lite mer om mig själv också. Jag har berättat lite om varför jag är sjukpensionär. Jag är öppen med mina problem och tror
Quote from Funbeat user on 12 February 2015, 06:10Haha! Hastighet och tempo, det ÄR förvirrande, inget att skämmas för! Spelar ingen roll hur fort det går, det viktiga är ju faktiskt att du är i rörelse och att du mår bra av det!
Haha! Hastighet och tempo, det ÄR förvirrande, inget att skämmas för! Spelar ingen roll hur fort det går, det viktiga är ju faktiskt att du är i rörelse och att du mår bra av det!
Quote from Funbeat user on 12 February 2015, 19:55Välkommen Ann-Charlotte!
Som andra skrivit, vi är nog en salig blandning folk här!
Skynda långsamt och kom ihåg att uppskatta dina framgångar! Varje träningspass är en framgång, även om de kan kännas lätta ibland och tunga ibland.
Jag använder löpning l
Välkommen Ann-Charlotte!
Som andra skrivit, vi är nog en salig blandning folk här!
Skynda långsamt och kom ihåg att uppskatta dina framgångar! Varje träningspass är en framgång, även om de kan kännas lätta ibland och tunga ibland.
Jag använder löpning l
Quote from Funbeat user on 16 February 2015, 14:37Välkommen Ann-Charlott ! Vi är väldigt blandat gäng här och det är roligt ! Alla har sina mål eller inte alls mål. Håller dig tummarna uppe att du håller intresset och även målet ! 🙂
Välkommen Ann-Charlott ! Vi är väldigt blandat gäng här och det är roligt ! Alla har sina mål eller inte alls mål. Håller dig tummarna uppe att du håller intresset och även målet ! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 17 February 2015, 10:55Välkommen! Du ska absolut inte vara rädd för att skriva fel, tro att frågor är "dumma" osv. Här finns alla åldrar, sorter och olika grad av otränade 🙂
Och som sagt att röra på sig regelbundet är nyttigt - farten är inte viktig.
Andra saker att tänka på
Välkommen! Du ska absolut inte vara rädd för att skriva fel, tro att frågor är "dumma" osv. Här finns alla åldrar, sorter och olika grad av otränade 🙂
Och som sagt att röra på sig regelbundet är nyttigt - farten är inte viktig.
Andra saker att tänka på
Quote from Funbeat user on 17 February 2015, 19:19Välkommen 🙂 vad kul att få följa din "resa" (L)
Välkommen 🙂 vad kul att få följa din "resa" (L)
Quote from Funbeat user on 24 February 2015, 19:19Lycka till med din träning! Redan med över 5 km på 30 minuter tycker jag du är på god väg. Alla här är absolut inte supersnabba, vi finns i alla sorter 🙂
Lycka till med din träning! Redan med över 5 km på 30 minuter tycker jag du är på god väg. Alla här är absolut inte supersnabba, vi finns i alla sorter 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2015, 11:49(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 2 March 2015, 21:09Försök komma ut och jogga i vårsolen, gärna i något trevligt skogsområde. Gör underverk för motivationen! Men om du gillar springa på band inomhus på vintern, så kanske det inte är ett problem för dig. 🙂
Försök komma ut och jogga i vårsolen, gärna i något trevligt skogsområde. Gör underverk för motivationen! Men om du gillar springa på band inomhus på vintern, så kanske det inte är ett problem för dig. 🙂