Quote from Guest on 18 December 2010, 17:48Changes made from version 2.90 to 3.00:
Implemented support for speed zones. The user cannot view or edit on the device, but speed zones can be sent from Garmin Training Center or Garmin Connect and then used in workouts.
Fixed various issues with workout
Changes made from version 2.90 to 3.00:
Implemented support for speed zones. The user cannot view or edit on the device, but speed zones can be sent from Garmin Training Center or Garmin Connect and then used in workouts.
Fixed various issues with workout
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 17:58Jag har haft denna nu i någon vecka, och för mitt normala användande märker jag inte någon skillnad. Verkar alltså funka som den ska.
Jag har haft denna nu i någon vecka, och för mitt normala användande märker jag inte någon skillnad. Verkar alltså funka som den ska.
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 18:40Ny firmware 3.1
Changes made from version 3.00 to 3.10:
* Fixed an issue with the Recovery Heart Rate message that was causing a shut down in various languages. The Recovery Heart Rate message is displayed 2 minutes after stopping an activity.
Ny firmware 3.1
Changes made from version 3.00 to 3.10:
* Fixed an issue with the Recovery Heart Rate message that was causing a shut down in various languages. The Recovery Heart Rate message is displayed 2 minutes after stopping an activity.
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 21:30Hm. Kanske var det som hände efter dagens pass. Den blev "lite konstig" och det stod två meddelande på rutan....
Hm. Kanske var det som hände efter dagens pass. Den blev "lite konstig" och det stod två meddelande på rutan....
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 22:48Tack för tipset!
Är den någon som vet vilken är den senaste versionen på GPS programvaran i klockan?
Jag har 2.10.
Kan man uppdatera den ?
Tack för tipset!
Är den någon som vet vilken är den senaste versionen på GPS programvaran i klockan?
Jag har 2.10.
Kan man uppdatera den ?
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 22:53Du kan kolla här
http://www8.garmin.com/products/webupdater/howtoinstall.jspSjälv loggar jag in på min sida på http://connect.garmin.com och där finns en blänkare i högerkanten om det finns nån uppdatering
Du kan kolla här
http://www8.garmin.com/products/webupdater/howtoinstall.jsp
Själv loggar jag in på min sida på http://connect.garmin.com och där finns en blänkare i högerkanten om det finns nån uppdatering
Quote from Carina Älgmyr on 14 January 2011, 10:06Hej!
Jag har problem att uppdatera den senaste firmwaren 3.2 till min 310xt. Jag får detta meddelande hela tiden:
RemoteTransferException: Internal Server Error
Just nu reggas alla mina pass på samma datum( 5 jan) och hoppas detta ska åtgärdas med up
Hej!
Jag har problem att uppdatera den senaste firmwaren 3.2 till min 310xt. Jag får detta meddelande hela tiden:
RemoteTransferException: Internal Server Error
Just nu reggas alla mina pass på samma datum( 5 jan) och hoppas detta ska åtgärdas med up
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 12:45Är det någon mer än jag som ibland har lite problem med just dessa firmware uppdateringar över Ant+?
Klockan ligger och piper med jämna mellanrum och den börjar föra över - men sen verkar det hända något och så testar den igen (och igen och igen och igen
Är det någon mer än jag som ibland har lite problem med just dessa firmware uppdateringar över Ant+?
Klockan ligger och piper med jämna mellanrum och den börjar föra över - men sen verkar det hända något och så testar den igen (och igen och igen och igen
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 21:59Jag har aldrig haft problem men jag har alltid haft USB/laddkabeln ansluten när jag uppdaterar.
Jag inte kollat efter exakt vad det står i Garmins instruktioner, men de flesta enheter som ska få FW uppdaterad brukar kräva en viss minimiladdning i batteri
Jag har aldrig haft problem men jag har alltid haft USB/laddkabeln ansluten när jag uppdaterar.
Jag inte kollat efter exakt vad det står i Garmins instruktioner, men de flesta enheter som ska få FW uppdaterad brukar kräva en viss minimiladdning i batteri
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 14:33Men USB-kabeln har väl ingen annan funktion än att ladda klockan längre (sedan ANT+ kom)?
Skall testa dock att köra uppdatering med kabeln i så får vi se om det går bättre!
Men USB-kabeln har väl ingen annan funktion än att ladda klockan längre (sedan ANT+ kom)?
Skall testa dock att köra uppdatering med kabeln i så får vi se om det går bättre!