Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 15:53Kabeln spelar ingen roll. Har du Mac? Jag har läst att den typen av problem är ganska vanliga för dem som har Macar. PowerPC baserade Macar verkar vara helt hopplösa (dvs Garmins ANT agent till dem verkar vara det...) På min Win7 64-bit för kommunikatione
Kabeln spelar ingen roll. Har du Mac? Jag har läst att den typen av problem är ganska vanliga för dem som har Macar. PowerPC baserade Macar verkar vara helt hopplösa (dvs Garmins ANT agent till dem verkar vara det...) På min Win7 64-bit för kommunikatione
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 19:53Tyvärr ingen mac - bara pc med vista
Tyvärr ingen mac - bara pc med vista
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 12:20Jag gjorde just en uppgradering av min 310 via mac. Det gick helt utmärkt men tog typ 50 minuter. Jag upplevde det som att den började om en gång i mitten men tänkte inte så mycket mer på det. Jag hade ingen kabel för ström, det gick bra ändå.
Jag gjorde just en uppgradering av min 310 via mac. Det gick helt utmärkt men tog typ 50 minuter. Jag upplevde det som att den började om en gång i mitten men tänkte inte så mycket mer på det. Jag hade ingen kabel för ström, det gick bra ändå.
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 15:38Jag har också en 310XT och har problem med att uppdatera firmware. det ligger 2.9 i min klocka, ANT+ är 2.2.11 och operativ i datorn är Win 7 Utlimate 64 bitars svensk version.
När jag går in på Garmin.Connect.Com finns det eb blänkare till höger i bilden
Jag har också en 310XT och har problem med att uppdatera firmware. det ligger 2.9 i min klocka, ANT+ är 2.2.11 och operativ i datorn är Win 7 Utlimate 64 bitars svensk version.
När jag går in på Garmin.Connect.Com finns det eb blänkare till höger i bilden
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 15:46Låter som att klockan inte hittas av ANT-agenten i datorn just nu. Hela processen som du har beskrivit hittills kan göras helt utan att klockan är på.
Jag har svagt för mig att jag har haft problem med att jag bara har kunnat använda dongeln i någon viss
Låter som att klockan inte hittas av ANT-agenten i datorn just nu. Hela processen som du har beskrivit hittills kan göras helt utan att klockan är på.
Jag har svagt för mig att jag har haft problem med att jag bara har kunnat använda dongeln i någon viss
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 16:22Det verkar lite konstigt. Jag började med att tanka över mina träningsdata, och sedan tänkte jag uppdatera firmware, men som sagt, utan resultat. Ska intstallera Ant+ på min jobbardator i morgon och se om det löser sig. Återkommer om jag får ordning på de
Det verkar lite konstigt. Jag började med att tanka över mina träningsdata, och sedan tänkte jag uppdatera firmware, men som sagt, utan resultat. Ska intstallera Ant+ på min jobbardator i morgon och se om det löser sig. Återkommer om jag får ordning på de
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 16:51Från antklienten kan man välja "upgrade device" eller något liknande, då börjar uppdateringen (som tog mig 60 minuter så starta inte precis innan ett löppass)
Från antklienten kan man välja "upgrade device" eller något liknande, då börjar uppdateringen (som tog mig 60 minuter så starta inte precis innan ett löppass)
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 16:54Jag har nu löst firmwareuppdateringen.
I de instruktioner som står under den ruta som visar att mjukvara tankas ner, står det:
1.Internet Explorer users on Windows Vista must add "buy.garmin.com", "mygarmin.garmin.com" and "connect.garmin.com" to your lis
Jag har nu löst firmwareuppdateringen.
I de instruktioner som står under den ruta som visar att mjukvara tankas ner, står det:
1.Internet Explorer users on Windows Vista must add "buy.garmin.com", "mygarmin.garmin.com" and "connect.garmin.com" to your lis
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 10:55Har samma problem som Robert A.
Dom säkra sidorna ligger där dom ska, den har uppdaterat 310 en gång förut. Men det liksom händer inget nu.
Jag hittar inget på Ant agenten som man kan klicka på uppgradera device, som Andreas nämner, men det karnske är på
Har samma problem som Robert A.
Dom säkra sidorna ligger där dom ska, den har uppdaterat 310 en gång förut. Men det liksom händer inget nu.
Jag hittar inget på Ant agenten som man kan klicka på uppgradera device, som Andreas nämner, men det karnske är på
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 12:29Började fundera om uppdateringen verkligen kom till Antagent, även fast det stod uppdate sucesfull.
Tryckte på check for uppdates på, 4.Garmin Communicator Plugin, som ligger nedanför uppdateringsrutan.
Den sa okej installerad, men gammal version, efter a
Började fundera om uppdateringen verkligen kom till Antagent, även fast det stod uppdate sucesfull.
Tryckte på check for uppdates på, 4.Garmin Communicator Plugin, som ligger nedanför uppdateringsrutan.
Den sa okej installerad, men gammal version, efter a