Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 20:58Får inte över 3.2 till klockan. I instruktionen står "5.Click on the Update Software button." Var hittar jag detta?
Får inte över 3.2 till klockan. I instruktionen står "5.Click on the Update Software button." Var hittar jag detta?
Quote from Camilla Höög on 6 March 2011, 21:24Högerklicka på Garmin Ant Agent. Där någonstans är den.
Högerklicka på Garmin Ant Agent. Där någonstans är den.
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 06:56Använd länken i översta inlägget. Använder du IE måste du ev lägga in garmins site s trusted för att allt innehåll ska visas.
Använd länken i översta inlägget. Använder du IE måste du ev lägga in garmins site s trusted för att allt innehåll ska visas.
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 19:38Jag använde länken överst. Funkade direkt! (t+)
Jag använde länken överst. Funkade direkt! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 21:55De e ju för latjo!
Samma problem som jag skrev om i vintras!
Fast nu är Ant Agent av senaste programvara.
Efter att 3.70 laddats ner okej till Ant Agent, händer absolut ingenting!?Träningspass läser den in utan problem.Har även en ny 310, den vill inte
De e ju för latjo!
Samma problem som jag skrev om i vintras!
Fast nu är Ant Agent av senaste programvara.
Efter att 3.70 laddats ner okej till Ant Agent, händer absolut ingenting!?Träningspass läser den in utan problem.
Har även en ny 310, den vill inte
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 22:08Den nya för nu över data efter att jag raderat och sedan parat ihop den igen, men ingen uppdatering, får den här texten
Software update successfully sent to Garmin ANT Agent for transfer to your device.
sedan nada!
Prövade även att göra ett litet pass f
Den nya för nu över data efter att jag raderat och sedan parat ihop den igen, men ingen uppdatering, får den här texten
Software update successfully sent to Garmin ANT Agent for transfer to your device.
sedan nada!
Prövade även att göra ett litet pass f
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 00:01Har du provat annan browser alternativt stängt av säkerhetsfunktioner i IE? Dessa är oftast problemet när folk inte kan få över firmware till ANT agenten (trots att man får meddelandet att det är överfört). Men jag skulle nog vänta på en firmware där man
Har du provat annan browser alternativt stängt av säkerhetsfunktioner i IE? Dessa är oftast problemet när folk inte kan få över firmware till ANT agenten (trots att man får meddelandet att det är överfört). Men jag skulle nog vänta på en firmware där man
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 17:11Vet att du nämt buggarna i en annan tråd, men vad är det för buggar?
Ingen som hade haft problem i nämnda tråd.
Vet att du nämt buggarna i en annan tråd, men vad är det för buggar?
Ingen som hade haft problem i nämnda tråd.
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 17:24Har du läst på Garmins amerikanska forumsida? Verkar som om uppgraderingen till version 3.70 har medfört stora bekymmer...
Är skittrött på de fel som version 2.3 medförde på min 405cx så jag tänkte slänga den åt he...e och köpa en 310XT men efter att ha
Har du läst på Garmins amerikanska forumsida? Verkar som om uppgraderingen till version 3.70 har medfört stora bekymmer...
Är skittrött på de fel som version 2.3 medförde på min 405cx så jag tänkte slänga den åt he...e och köpa en 310XT men efter att ha
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 17:27Har ju 2 klockor, så man kan ju alltid testa på en först 😉
Hittar inte forumsidan!Hjälpte inte att ändra säkerhetsnivåerna till låg.
Har ju 2 klockor, så man kan ju alltid testa på en först 😉
Hittar inte forumsidan!
Hjälpte inte att ändra säkerhetsnivåerna till låg.