Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Får inte över 3.2 till klockan. I instruktionen står "5.Click on the Update Software button." Var hittar jag detta?

Högerklicka på Garmin Ant Agent. Där någonstans är den.

Använd länken i översta inlägget. Använder du IE måste du ev lägga in garmins site s trusted för att allt innehåll ska visas.

Jag använde länken överst. Funkade direkt! (t+)

De e ju för latjo!
Samma problem som jag skrev om i vintras!
Fast nu är Ant Agent av senaste programvara.
Efter att 3.70 laddats ner okej till Ant Agent, händer absolut ingenting!?Träningspass läser den in utan problem.

Har även en ny 310, den vill inte

Den nya för nu över data efter att jag raderat och sedan parat ihop den igen, men ingen uppdatering, får den här texten

Software update successfully sent to Garmin ANT Agent for transfer to your device.

sedan nada!
Prövade även att göra ett litet pass f

Har du provat annan browser alternativt stängt av säkerhetsfunktioner i IE? Dessa är oftast problemet när folk inte kan få över firmware till ANT agenten (trots att man får meddelandet att det är överfört). Men jag skulle nog vänta på en firmware där man

Vet att du nämt buggarna i en annan tråd, men vad är det för buggar?
Ingen som hade haft problem i nämnda tråd.

Har du läst på Garmins amerikanska forumsida? Verkar som om uppgraderingen till version 3.70 har medfört stora bekymmer...
Är skittrött på de fel som version 2.3 medförde på min 405cx så jag tänkte slänga den åt he...e och köpa en 310XT men efter att ha

Har ju 2 klockor, så man kan ju alltid testa på en först 😉
Hittar inte forumsidan!

Hjälpte inte att ändra säkerhetsnivåerna till låg.