Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ulf, vibrationen hörs på 10 meters håll. Så kraftig är den. Pipet i 310:an låter ännu mer så det har jag avaktiverat.

@Fredrik & Karin: Stort tack för infon! Lutar nog att det blir en 310XT för mig då...

Obs att vissa säljer med och andra utan pulsband. (t+)

Jag fick också med en nätadapter med USB-uttag. Laddkabeln har USB anslutning och jag laddar mest vid datorn men ifall att jag vill ladda utan dator är adaptern bra att ha. Alla affärer skickar inte

Jag tycker 3.70 är bättre än 3.20. Inte märkt av fler problem än tidigare. Tror som Fredrik att det klagas på problem som orsakas av annat än senaste uppgraderingen av firmwaren. Bra punkter i nya versionen är:
"Updated Firstbeat library to second genera

Jag håller med om att det är ganska mycket ny/förbättrad funktionalitet i den nya versionen (om man läser release notes - jag har ju inte uppdaterat själv). Däremot är den nog ingen tvekan om att det också tillkommit en del nya buggar. Några har bekräftat

Jag kommer oxå att avvakta och se vad som händer med en bättre/buggfixad version (Yes, jag köpte mig en 310XT idag med version 3.20. I morgon blir det långdistans!)

Gick bra att uppgradera med lap-topen, den har IE8
På fasta datorn har jag IE9 och då kom aldrig uppgraderingen till Ant agent.
Hade jag vetat ett den kommer som en text till Ant agent hade det vart enklare att felsöka.

Återstår att se om jag märker av n

"Fixed issues with the Recovery Heart Rate message not clearing"

-inte alls fixat på min klocka iaf.

Christian, tryck enter så försvinner den.

Fanatiskt lycklig över att man nu får solens upp och nedgång 🙂