Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

08 kartfunktion !!!!

Snabb zoom till Stockholm där vi alla bor 🙂

Ah, sweet. 🙂

Just nu står det dock Undefined under allas namn, där jag antar att det är meningen att mottot ska stå? (Fortfarande Firefox.)

Dessutom funkar det inte att klicka på sin egen plupp...kanske skulle kunna vara bra, inte minst när det blir fl

Sådärja, nu sitter den rätt... 🙂

men än så länge är jag ensam i trakten, mina kamrater härikring har ännu inte markerat sig.

Kul funktion! Ibland saknar jag en träningskompis, min förra har bytt jobb så att våra tider sällan passar!

Men träningslistan på den sidan inehåller inte alla mina aktiviteter:(

När du har ritat in dig själv på kartan och sen uppdaterar sidan (klicka på fliken "Hitta träningskompisar" igen), så kommer dina aktiviteter att vara med i listan. Detta under förutsättning att du själv registrerat dem.

Listan tar med alla träningstyper

Ska det inte komma upp en pratbubbla på en själv? Har satt dit en plopp men kan inte få fram någon info när jag klickar på den.

Vet du inte var du bor Cia 😉

Om man inte syns i media eller på nätet finns man inte!!!

Har du testat att skriva in ditt namn på google?

En annan sak som hade varit snajsig är ju om det fanns en länk från varje persons träningssida som man kunde klicka på för att hoppa direkt till deras till ballong på kartan...så kan man också kolla var folk bor, om de har känt för att dela med sig av den