Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag får fram info om alla när jag klickar på deras prickar men ingen info om jag klickar på mig själv och då är det svårt att skriva någon kommentar om sig. Kanske har jag gjort något fel när jag "satte mig på kartan".
Ser ni er egen "pratbubbla?

Det där är tyvärr en liten bugg, men kan inte klicka på sin egen. Det ser förmodligen helt rätt ut när andra klickar på din plopp.

Det var ju skönt att veta 🙂

Nu fattar jag äntligen hur man zoomar in sin egen stad. Synd bara att så få märker ut var de bor..

Ett litet förslag som kanske vore lättare: Om man kunde rita en ruta på kartan och få en lista (klickbar och möjlig att gå tillbaka till :)) på alla som markerat i rutan? När markeringsballongerna står tätt så är det inte så lätt!

men zoomar du då? zoomen gör ju att även små kommuner syns tydligt?

Ska testa igen, men idag fungerade inte zzoomandet alls! Varje gång jag började få upplösning så började kartbilden krascha ...

ok, ja jag hade samma problem innan jag förstod hur det skulle funka... tog en stund. viktigt vara över sin egen ort och zooma in ett steg i taget, lugnt och metodiskt.

Bra hade varit om man helt enkelt kunde skriva "Göteborg" och så sattes nålen där? m

Är Göteborg ett hästföretag? Trodde det var en stad, men du kan ha rätt... 🙂

Det verkar dessutom inte som om "zoompunkten" ligger i mitten av bilden på en del kartor. Det gör det bra mycket svårare att zooma sig in.