Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En fråga; flera stycken av Er har mig på sin topplista, vilket jag tar som en komplimang. MEN, jag undrar vad syftet är? Hur tävlar man mot personer som har så vitt skilda mål och träningsalternativ? Gäller det en viss "gren" eller antalet minuter eller v

Det behöver ju inte vara så att man "tävlar" mot dessa personer utan det kanske bara är personer som man vill ha koll på. Chatt-kompisar, träningskompisar, gamla kolleger etc.

Du brukar ju skriva inlägg så jag antar att de som brukar svara och "prata" me

OK!:-) Jag älskar komplimanger...likaväl som att jag älskar att ge sådana...

Sylvia: och så kan det vara så att man låter sig inspireras av någon med sådan energi som du... (du finns ju med på min topplista, som du kanske sett...)

Tack snälla Louise!!!

Om jag kan inspirera flera till ett sunt och njutningsfullt leverne (glöm inte bort att njuta av livet också...) så blir ingen gladare än jag.

Att jag har sådan energi beror nog på att jag kombinerar sundhet med njutning, vilket

Kör hårt Sylvia. Det är uppfriskande att höra nån som inte bryr sig om Jantelagen och tar sitt eget liv i sina egna händer. Jag kanske skulle lägga dig på min topplista också 🙂 Fast jag har ofta varit inne och kikat på din träning i alla fall :-):-)

Hejsan!
Det var verkligen inte flummigt. Jag tycker det var väldigt bra sagt. Alla borde leva på samma sätt och bry sig om varandra, istället för att som du säger vara bittra och gnälliga och man kan ju lägga till mer negativa sidor som finns hos oss männ

Sylvia, du verkar vara en härlig människa! 🙂

Ni är för rara...jag blir nästan generad!

Härlig och härlig, Mr Carving, jag är inte härligare än någon annan människa. Däremot har livet lärt mig ett och annat. Saker som oplanerat har hänt i mitt liv, har gett mig insikt om att livet är för kort för at

Tack Sylvia! Du har verkligen satt ord på många av mina tankar!
Du får förlåta mej, men jag kopierade dina ord till en vän som verkligen behövde dom! Hon uppskattade dom mycket!
Jag talade om att jag tagit dom härifrån, från en tjej på FunBeat!
Hon blev g