Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Visste inte riktigt vart jag skulle skriva den här frågan men testar väl här. Jag har en person på min topplista som har gått ur funbeat. Men hon försvinner inte från min topplista. När jag försöker gå in på hennes sida för att ta bort henne står det bar

Den stora frågan är väl egentligen: Varför vill nån gå ur? 🙂

Denna funktionen kan jag inte se någonstans. Är det något som tagits bort eller? Synd i så fall, för det verkade intressant...

Testa att gå till "Min startsida" och leta efter något som heter "Min topplista (x dagar)".
Du kan ha tagit bort den och då får du lägga till den igen.

Om du vill se vilka som lagt till dig på sin topplista så kolla på fliken "Träningskompisar": http://w

Jo, jag insåg naturligtvis att mycket måste ha hänt sen 2006, men jag orkade inte söka för att se om jag hittade info som pratade om när just denna funktionen ändrats. Tack för hjälpen!

Tänken är väl att utbyta ideér och träningstips mellan medlemmar! Jag förstår inte problemet. tycker man inte om medlemmar så behöver man väl inte lägga dom som vänner. Men jag skulle rekk så kan man utbyte erfarenhete inom t ex löpning.

Se det som en mö

Jag vill nog inte ge mig in i just DEN diskussionen - med all respekt. För mig är olika tekniska funktioner bara just det: tekniska funktioner. Jag menade naturligtvis ingenting illa mot dem som jag har på min topplista o.s.v.

Jag måste göra något fel för jag får inte upp fliken min topplista. Jag har listan på startsidan men ser inte fliken under träning.. Nån som vet vad jag ska göra?

Nä, den finns alltså inte mer. Detta är en jättejättegammal tråd. 😉

Jo - fast man klickar alltså på toppfliken "Träningskompisar" bredvid fliken "Min träning" och klickar sedan på länken "Visa vilka som har mig på sin lista". Denna länk finns ovanför den rusa i vilken DINA träningskompisar räknas upp med namn och avatar.