Quote from Guest on 15 November 2007, 00:49Köp o sälj härinne??
Med tillägg att allt ansvar ligger på köpare o säljare och att köpet görs upp mellan oss, FB inte är ansvariga på något sätt?
Kläder, Utrustning, Kosttillskott?
Böcker?
Filmer?
Allt som har med träning och el hälsa/friskvård att gör
Köp o sälj härinne??
Med tillägg att allt ansvar ligger på köpare o säljare och att köpet görs upp mellan oss, FB inte är ansvariga på något sätt?
Kläder, Utrustning, Kosttillskott?
Böcker?
Filmer?
Allt som har med träning och el hälsa/friskvård att gör
Quote from Funbeat user on 15 November 2007, 00:59Det tyckte jag var en strålande idé! (t+)
Det tyckte jag var en strålande idé! (t+)
Quote from Christer Heinbäck on 15 November 2007, 07:34Bra idé! (t+)
Men då tycker nog jag att det bara gäller privatpersoner imellan.
Bra idé! (t+)
Men då tycker nog jag att det bara gäller privatpersoner imellan.
Quote from Funbeat user on 15 November 2007, 14:19Absolut - bara privatpersoner. Dom andra ska väl Olle få ta hand om och få in reklamintäkter från 😀
Absolut - bara privatpersoner. Dom andra ska väl Olle få ta hand om och få in reklamintäkter från 😀
Quote from Funbeat user on 15 November 2007, 15:08Ha då en köp och en säljgrupp.
Ha då en köp och en säljgrupp.
Quote from Lena O on 15 November 2007, 22:59*skrattar* ibland är det fööööör enkelt
*skrattar* ibland är det fööööör enkelt
Quote from Funbeat user on 15 November 2007, 23:06Ja de e klart, bara privata(H:)
Ja de e klart, bara privata(H:)
Quote from Funbeat user on 16 November 2007, 07:48Då startar vi en. Eller har du gjort det redan Kristina?
Då startar vi en. Eller har du gjort det redan Kristina?
Quote from mårten jansson on 16 November 2007, 10:22Jag tolkade iofs David som att det ska startas två grupper... en för köp och en för sälj...
Jag tolkade iofs David som att det ska startas två grupper... en för köp och en för sälj...
Quote from Funbeat user on 16 November 2007, 10:35Japp!
Japp!