Quote from Funbeat user on 9 December 2007, 15:31Små russin?
Små russin?
Quote from Funbeat user on 9 December 2007, 18:38😀 😀 😀
😀 😀 😀
Quote from Urban Nilsson on 9 December 2007, 18:44Små ballar eller överdrivet avstånd mellan brädorna i laven. Han byggde f ö om lavarna så jag antar att jag inte är den ende som drabbats.
Små ballar eller överdrivet avstånd mellan brädorna i laven. Han byggde f ö om lavarna så jag antar att jag inte är den ende som drabbats.
Quote from Funbeat user on 9 December 2007, 19:22Daniel, Ajja bajja!
Små russin brukar tyda på överdrivet bruk av anabola steroider!
Daniel, Ajja bajja!
Små russin brukar tyda på överdrivet bruk av anabola steroider!
Quote from Urban Nilsson on 9 December 2007, 19:30Ha ha ha! 😀 Med min lilla löparkropp tror jag att du skulle stöta på patrull om du anklagade mig för missbruk av anabola steroider. Mina små bollar har för övrigt levererat tre pojkar så de är helt säkert okej. Det var nog snålhet bakom lavbygget som var
Ha ha ha! 😀 Med min lilla löparkropp tror jag att du skulle stöta på patrull om du anklagade mig för missbruk av anabola steroider. Mina små bollar har för övrigt levererat tre pojkar så de är helt säkert okej. Det var nog snålhet bakom lavbygget som var
Quote from Jan Lundquist on 9 December 2007, 23:22Julklappstips på temat: http://www.kennysia.com/archives/2007/10/cin2_mens_pushu.php
Julklappstips på temat: http://www.kennysia.com/archives/2007/10/cin2_mens_pushu.php
Quote from Funbeat user on 9 December 2007, 23:38uppstår inte vissa avklädningsproblem i intimare situationer?
uppstår inte vissa avklädningsproblem i intimare situationer?
Quote from Urban Nilsson on 10 December 2007, 08:35😀 Fick ungefär samma ansiktsuttryck som Heile här brevid! Ska definitivt köpas till lillebror.
😀 Fick ungefär samma ansiktsuttryck som Heile här brevid! Ska definitivt köpas till lillebror.
Quote from Emma Sjöberg on 11 December 2007, 08:26Ha ha ha ha ha....
Detta måste vara en av årets roligare trådar.. under rubriken.. så fungerar FB/köp &sälj.. ha ha ha ha!! (t+)
Ha ha ha ha ha....
Detta måste vara en av årets roligare trådar.. under rubriken.. så fungerar FB/köp &sälj.. ha ha ha ha!! (t+)
Quote from Anders Wallerstedt on 11 December 2007, 08:34"avklädningsproblem", då blir det ju längre förspel.... He He....
"avklädningsproblem", då blir det ju längre förspel.... He He....