Quote from Therese Linner on 6 December 2007, 16:25Daniel: Vilka saker man får lära sig! Informativt forum här.
Daniel: Vilka saker man får lära sig! Informativt forum här.
Quote from Urban Nilsson on 6 December 2007, 16:26🙂 Lärdom - Snåla inte på lavarna.
🙂 Lärdom - Snåla inte på lavarna.
Quote from Urban Nilsson on 7 December 2007, 08:41He he. De kom mellan brädorna för att maxavståndet mellan brädorna hade överskridits. Kulorna är ju inte runda så det gick lätt att lirka loss efter lite andhämtning.
He he. De kom mellan brädorna för att maxavståndet mellan brädorna hade överskridits. Kulorna är ju inte runda så det gick lätt att lirka loss efter lite andhämtning.
Quote from Lars Mörrby on 7 December 2007, 09:59Tack Daniel - det var det roligaste jag läst på mycket länge. Höll nästan på att ramla av stolen.
För att citera en kollega som läste det - aj,aj,aj,aj,aj,aj,aj,aj 😉
Tack Daniel - det var det roligaste jag läst på mycket länge. Höll nästan på att ramla av stolen.
För att citera en kollega som läste det - aj,aj,aj,aj,aj,aj,aj,aj 😉
Quote from Urban Nilsson on 7 December 2007, 10:16Så sa jag också!
Så sa jag också!
Quote from Urban Nilsson on 7 December 2007, 13:00Om det skett före tonåren så kanske... nu blev det mera sammanbitet bara 😉
Om det skett före tonåren så kanske... nu blev det mera sammanbitet bara 😉
Quote from Camilla Maunu on 7 December 2007, 21:24Jag vill höra fler pinsamma historier!! Detta var så jävla roligt att läsa!! 😀
Jag vill höra fler pinsamma historier!! Detta var så jävla roligt att läsa!! 😀
Quote from Urban Nilsson on 8 December 2007, 11:09Ur källan Daniel finns mycket att hämta men det berättas nog mest live i fortsättningen. Vi får väl ordna med ett FB-race igen med bastu och pilsner. Övernattnigar för utsocknes får ordnas så antalet deltagare överstiger 10 denna gång.
Ur källan Daniel finns mycket att hämta men det berättas nog mest live i fortsättningen. Vi får väl ordna med ett FB-race igen med bastu och pilsner. Övernattnigar för utsocknes får ordnas så antalet deltagare överstiger 10 denna gång.
Quote from Funbeat user on 8 December 2007, 17:49Kan jag vara med då ska ni få höra historien om hur jag kunde fastna på toastolen. (H)
Kan jag vara med då ska ni få höra historien om hur jag kunde fastna på toastolen. (H)
Quote from Funbeat user on 9 December 2007, 15:29Ja, hjälp, hur lyckades du med det!? 😀 😀 😀 Som halvfinne och många bastubesök i ryggen förstår jag fortfarande itne hur du lyckades....:D Men jag är ju av det "o-bollade"släktet också. 😉
Ja, hjälp, hur lyckades du med det!? 😀 😀 😀 Som halvfinne och många bastubesök i ryggen förstår jag fortfarande itne hur du lyckades....:D Men jag är ju av det "o-bollade"släktet också. 😉