Quote from Urban Nilsson on 6 December 2007, 15:15Jag var tvungen att köpa en dammodell för att täcka mina vackra, långa ben.
Jag var tvungen att köpa en dammodell för att täcka mina vackra, långa ben.
Quote from Jan Lundquist on 6 December 2007, 15:18Och jag brukar köpa herröverdragsbyxor för att finna tillräckligt långa (H)
Och jag brukar köpa herröverdragsbyxor för att finna tillräckligt långa (H)
Quote from Lars Mörrby on 6 December 2007, 15:35Så sant Jessica - försökte bara vara lite finkänslig 😉
Så sant Jessica - försökte bara vara lite finkänslig 😉
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 15:38finkänslighet är totalt bortkastat på en tjej som gör sin tredje sässong i ett herrlag i hockey 😉
finkänslighet är totalt bortkastat på en tjej som gör sin tredje sässong i ett herrlag i hockey 😉
Quote from Urban Nilsson on 6 December 2007, 15:38Jessica: Tights är av elastiskt tyg och har förmågan att forma sig något efter materialet det täcker. Båda modellerna är snarlika framtill.
Jessica: Tights är av elastiskt tyg och har förmågan att forma sig något efter materialet det täcker. Båda modellerna är snarlika framtill.
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 15:44Jessica: OBS!!!!! Känsliga skall inte läsa!!!!
Det finns ett fenomen som kallas "Inverterat stånd" eller mer vardagligt skrämd stake.
Det är när lekkamraten inte vill vara med och gömmer sig mellen njurarna.
Kan ibland uppkomma under vinterträningen
Jessica: OBS!!!!! Känsliga skall inte läsa!!!!
Det finns ett fenomen som kallas "Inverterat stånd" eller mer vardagligt skrämd stake.
Det är när lekkamraten inte vill vara med och gömmer sig mellen njurarna.
Kan ibland uppkomma under vinterträningen
Quote from j sollerman on 6 December 2007, 15:45Ja du får ju tänka på att de är kallt ute
Ja du får ju tänka på att de är kallt ute
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 15:48låter smärtsamt.
tur att man är tjej, men det är det ju nästan alltid.
låter smärtsamt.
tur att man är tjej, men det är det ju nästan alltid.
Quote from Urban Nilsson on 6 December 2007, 15:55David: Motsatsen måste vara bastu-pung. Jag bastade i min ungdom hos en lirare som sparat lite väl på lavarna i bastun. Vi drack öl och umgicks i godan ro när blåsan påpekade att nöden var närvarande. Nu hade dock bastu-pungen slagit till och dessutom kil
David: Motsatsen måste vara bastu-pung. Jag bastade i min ungdom hos en lirare som sparat lite väl på lavarna i bastun. Vi drack öl och umgicks i godan ro när blåsan påpekade att nöden var närvarande. Nu hade dock bastu-pungen slagit till och dessutom kil
Quote from Bjarne Lewin on 6 December 2007, 16:24😀
😀