Quote from ellen olsson on 4 December 2007, 21:44Är det dammodell eller unisex? Jag behöver byta ut två par tights som börjar sjunga på sista versen... 😉
Är det dammodell eller unisex? Jag behöver byta ut två par tights som börjar sjunga på sista versen... 😉
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 21:47Det är köp&sälj, inte byte som efterfrågades!
Det är köp&sälj, inte byte som efterfrågades!
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 21:48Så fint med kläder som sjunger. Då slipper man ju ta med sej mp3-spelaren.
Så fint med kläder som sjunger. Då slipper man ju ta med sej mp3-spelaren.
Quote from j sollerman on 5 December 2007, 10:10Men de är väl bara att starta en sån grupp.
Men de är väl bara att starta en sån grupp.
Quote from Christer Heinbäck on 5 December 2007, 13:22http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=1148
http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=1148
Quote from Funbeat user on 5 December 2007, 16:53Tidigare var det ett inlägg om en st köp och en st sälj.
Det kan kompletteras med Fredriks "Bytes".
Tidigare var det ett inlägg om en st köp och en st sälj.
Det kan kompletteras med Fredriks "Bytes".
Quote from ellen olsson on 5 December 2007, 23:00> Det är köp&sälj, inte byte som efterfrågades!
Jag är intresserad av att köpa tights. De gamla utslitna får gå till de sälla jaktmarkerna...
> Det är köp&sälj, inte byte som efterfrågades!
Jag är intresserad av att köpa tights. De gamla utslitna får gå till de sälla jaktmarkerna...
Quote from Christer Heinbäck on 6 December 2007, 08:30Jag hittade ingen lapp i tightsen. Trycket med storlek i svanken är i stort sett borta.
Men det borde va dammodell. (Vad skiljer dam- och herrmodell på tights egentligen?)
Jag hittade ingen lapp i tightsen. Trycket med storlek i svanken är i stort sett borta.
Men det borde va dammodell. (Vad skiljer dam- och herrmodell på tights egentligen?)
Quote from Lars Mörrby on 6 December 2007, 15:07Med risk för att bli lynchad av damerna i forumet tror jag generellt att skillnaden mellan midja och stuss är större på dam än herr modellerna. 😉
Med risk för att bli lynchad av damerna i forumet tror jag generellt att skillnaden mellan midja och stuss är större på dam än herr modellerna. 😉
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 15:09kan va anngens mer tyg framtill på herrmodellen.
eller har ni helt trykt in paketet till njurarna?
kan va anngens mer tyg framtill på herrmodellen.
eller har ni helt trykt in paketet till njurarna?