Quote from Guest on 3 March 2011, 19:09Tittade in i butiken som jag köpte min spinningcykel i och hittade en helt ny som jag aldrig har sett förut. Den kallas för Real Ryder och jag måste säga att den verkar otroligt häftig! Är det någon som har sett den förr och har testat den?
http://www.rb
Tittade in i butiken som jag köpte min spinningcykel i och hittade en helt ny som jag aldrig har sett förut. Den kallas för Real Ryder och jag måste säga att den verkar otroligt häftig! Är det någon som har sett den förr och har testat den?
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 19:19Vilken roll har du i det företaget?
Vilken roll har du i det företaget?
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 19:25Kund
Kund
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 19:41Jaha.
Jaha.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:00Billigt. Köp två.
Billigt. Köp två.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:19Svårt att komma ner i bocken;)
Svårt att komma ner i bocken;)
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:23Ja inte var den gratis precis! Inget man köper hem direkt. Skulle i alla fall vara kul att testa den om den finns på något gym. Ingen som har sett den förut?
Ja inte var den gratis precis! Inget man köper hem direkt. Skulle i alla fall vara kul att testa den om den finns på något gym. Ingen som har sett den förut?
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 21:14Jag har provat på en cykel med motsvarande koncept. Det var någon fjäderhistoria som höll upp cykeln. Min enda kommentar: Fruktansvärt obehaglig att cykla på!
Tanken var att den skulle efterlikna en riktig cykel i känslan. Det uppfyllde den inte. Väldigt
Jag har provat på en cykel med motsvarande koncept. Det var någon fjäderhistoria som höll upp cykeln. Min enda kommentar: Fruktansvärt obehaglig att cykla på!
Tanken var att den skulle efterlikna en riktig cykel i känslan. Det uppfyllde den inte. Väldigt
Quote from Fredric Lagerström on 3 March 2011, 21:57En cykel ute på landsvägen lutar ju i kurvorna för att balansera upp kraften i sida. Lutar man inte cykeln inåt i en kurva faller man pladask.
En spinningcykel som står still och börjar luta hux flux verkar skumt. Tänk er att man samtidigt är uppe och nos
En cykel ute på landsvägen lutar ju i kurvorna för att balansera upp kraften i sida. Lutar man inte cykeln inåt i en kurva faller man pladask.
En spinningcykel som står still och börjar luta hux flux verkar skumt. Tänk er att man samtidigt är uppe och nos
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 12:01Jag har också tidigare sett spinningcyklar som försökt gjort något liknande men när man tittar på filmklippet hur den här fungerar så ser den mycket seriösare ut. Jag tycker den ser väldigt intressant och nyskapande ut.
http://www.youtube.com/watch?v=y2r
Jag har också tidigare sett spinningcyklar som försökt gjort något liknande men när man tittar på filmklippet hur den här fungerar så ser den mycket seriösare ut. Jag tycker den ser väldigt intressant och nyskapande ut.