Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNy häftig spinningcykel. Någon so …
You need to log in to create posts and topics.

Peter: Så min åsikt var inte seriös menar du?
Då undrar jag vad du menar med "seriös".

/Stefan

ett liknande koncept kan vara att kombinera det här

med en traditionell spinningcykel

...?

Stefan och Robert: Det var ingen av er två jag menade när jag frågade om ingen hade seriösa svar. Men som ni ser här och i många andra trådar och forum så finns det ju tyvärr alltid fåntrattar som befinner sig på dagisnivå och tycker det är bättre och pro

Har lite svårt att se att det på något sätt simulerar cykling bara för att det lutar lite. Om man inte har roterande hjul och fart blir ju upplevelsen av "kurvan" minst sagt ganska annorlunda.

Är man riktigt seriös kan man ställa frågan i rätt forum, prova gärna Spinning-gruppen för bästa resultat.

http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=56

""Tittade in i butiken som jag köpte min spinningcykel i...""

Når du var inne i butikken, hvorfor prøvet du den ikke. Så kunne du ha gitt oss en tilbakemelding i steden.

Visst är det så Håkan att det är en spinningcykel i första hand och anledningen till att jag lägger in frågan även i cykelforumet är just det att den möjligtvis kan vara ett förbättrat alternativ även för cyklister under vinterhalvåret. Jag kör både spinn

N.P.N.G: Det är en webbutik. 🙂 Annars hade jag ju testat den.

Det "luktar" reklam på lang avstand..... Peter Karlsson

Var hittar du den reklamen N.P.N.G?? Då får du nog gå och kolla upp luktsinnet. Är du inne på varenda tråd på hela funbeat och anklagar folk som vill diskutera en produkt? Har du aldrig sett en pryl som du är nyfiken på vad likasinnade tycker om? Har du i