Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 18:42På hur många forum ska du skämma ut dig med din skitprodukt?
På hur många forum ska du skämma ut dig med din skitprodukt?
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 19:00Är man ute efter realism när det gäller balansen så måste rullar vara ett bättre alternativ.
Är man ute efter realism när det gäller balansen så måste rullar vara ett bättre alternativ.
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 19:02Och det är inte just mot Olle som driver funbeat om det är så att detta är smygreklam för egna produkter.
Och det är inte just mot Olle som driver funbeat om det är så att detta är smygreklam för egna produkter.
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 23:44Min produkt? Jag har en fundering om någon har testat eller sett den här cykeln som jag tycker verkar vara intressant. Har du några problem med det eller Ola? Jag har hört efter i det här forumet och har du såna problem med det så är det väl bara att låta
Min produkt? Jag har en fundering om någon har testat eller sett den här cykeln som jag tycker verkar vara intressant. Har du några problem med det eller Ola? Jag har hört efter i det här forumet och har du såna problem med det så är det väl bara att låta
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 23:48Ja, nog kan jag vara beredd att hålla med dig Daniel om att rullarna kan kännas mer riktigt men det jag tyckte verkade intressant med den här cykeln var hur den rörde sig sida till sida.
Ja, nog kan jag vara beredd att hålla med dig Daniel om att rullarna kan kännas mer riktigt men det jag tyckte verkade intressant med den här cykeln var hur den rörde sig sida till sida.
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 02:01Trainer då?
Helst en som är lite skev o vind så man blir lite överraskad ibland.
Trainer då?
Helst en som är lite skev o vind så man blir lite överraskad ibland.
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 08:42För det priset får man två hyggliga cyklar... och kan cykla ute året runt! 😉
För det priset får man två hyggliga cyklar... och kan cykla ute året runt! 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 10:59Javisst! Sen kan man ju stå på huvudet på en trehjuling också om man vill!
Ja den är dyr och jag har inte tänkt att köpa en, jag var bara intresserad av att höra andras åsikter om den.
Ingen här som har en seriös åsikt?
Javisst! Sen kan man ju stå på huvudet på en trehjuling också om man vill!
Ja den är dyr och jag har inte tänkt att köpa en, jag var bara intresserad av att höra andras åsikter om den.
Ingen här som har en seriös åsikt?
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 11:15Jag kan inte se vad det där vickandet fram och tillbaka skall ge för extra träningseffekt. Ev kan det ju vara bra med en fritt upphängd konstruktion på det där sättet för att påvisa att man inte kan sitta/stå och hänga hur som helst på en spinningcykel?
Jag kan inte se vad det där vickandet fram och tillbaka skall ge för extra träningseffekt. Ev kan det ju vara bra med en fritt upphängd konstruktion på det där sättet för att påvisa att man inte kan sitta/stå och hänga hur som helst på en spinningcykel?
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 16:57Såg någon trainer någonstans på nätet nyligen med liknande koncept.
Såg någon trainer någonstans på nätet nyligen med liknande koncept.