Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 22:51Det här med dojorna är så så där djävla individuellet som allt annat vad gäller långlöpning liksom. Fick ett tips i liftkön om att köra mycket större storlekar i mina kutarpjuck än i dom vanliga typ vardagsskorna....å det har funkat skitabra för mig...frå
Det här med dojorna är så så där djävla individuellet som allt annat vad gäller långlöpning liksom. Fick ett tips i liftkön om att köra mycket större storlekar i mina kutarpjuck än i dom vanliga typ vardagsskorna....å det har funkat skitabra för mig...frå
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 09:26Vilket gäng (H:)
Bugar o bockar för alla tips! Jag ska ge mig iväg nu i veckan o prova o prova... Större storlek sa siste rådgivaren, men snubblar man inte då? Tycker edan jag snubblar när jag blir trött? Fast i got the point, hellre lite större än att d
Vilket gäng (H:)
Bugar o bockar för alla tips! Jag ska ge mig iväg nu i veckan o prova o prova... Större storlek sa siste rådgivaren, men snubblar man inte då? Tycker edan jag snubblar när jag blir trött? Fast i got the point, hellre lite större än att d