Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 11:51Min kompis som jag skall springa ihop med är gammal simmare och han studerade min teknik en dag.
Som så många andra hade jag alldeles för hög kadens, vevade på som en hjulångare på Mississippifloden...detta skapar stort syrebehov, som jag inte fick i mig
Min kompis som jag skall springa ihop med är gammal simmare och han studerade min teknik en dag.
Som så många andra hade jag alldeles för hög kadens, vevade på som en hjulångare på Mississippifloden...detta skapar stort syrebehov, som jag inte fick i mig
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 14:36Alla lopp första gången är ju bara test och lek.
Hade gärna gjort ö till ö i år, men det var ju fullsmäckat och en massa reserver redan.
Kan nog vara bra o ha en lagkamrat med innan man anmäler sig 🙂
Lycka till!
Alla lopp första gången är ju bara test och lek.
Hade gärna gjort ö till ö i år, men det var ju fullsmäckat och en massa reserver redan.
Kan nog vara bra o ha en lagkamrat med innan man anmäler sig 🙂
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 10:31Reine: Då ses vi i Sandhamn den 6:e! Skönt att höra någon som verkar ligga på ungefär samma nivå som jag (simteknikmässigt alltså)! Jag som trodde att jag skulle vara ensam med en massa folk som ligger på samma nivå som Colting.
Längsta sträckan på ö til
Reine: Då ses vi i Sandhamn den 6:e! Skönt att höra någon som verkar ligga på ungefär samma nivå som jag (simteknikmässigt alltså)! Jag som trodde att jag skulle vara ensam med en massa folk som ligger på samma nivå som Colting.
Längsta sträckan på ö til
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 22:43Hej alla som läser tråden!
Jag är ny på triathlon och kommer att börja träna om två veckor inför nästa sommars debut. Satsar på Olympisk distans och undrar hur mkt man bör träna eller snarare söker jag tips på hur en träningsvecka bör se ut.
Jag har gru
Hej alla som läser tråden!
Jag är ny på triathlon och kommer att börja träna om två veckor inför nästa sommars debut. Satsar på Olympisk distans och undrar hur mkt man bör träna eller snarare söker jag tips på hur en träningsvecka bör se ut.
Jag har gru