Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonNy i Tri!!! Vill ha tempo....
You need to log in to create posts and topics.

Jo visst har tanken slagit mig att köpa vanlig racer först. Dock så vet jag att det ju triathlon jag kommer syssla med och jag känner mig själv och VET att dreglandet efter tempohoj kommer leda mig dit förr eller senare.... Antagligen förr.

Min kapacite

Bor man i Stockholms innerstad som jag är det nog mer linjecykel man tränar på. Det är lång transportsträcka till fria vägar och tempocykel är begränsat kul på vägen dit. Här skulle jag inte vilja ha bara tempo.

Ingen fara, bor inte i Stockholm och vägar är inget problem, finns mycket "fria" vägar runtomkring.

Har en planet X tempo till salu! Nyligen genomfört Stockholm triathlon på den.

Är det triathlon du kommer ägna dig åt köp tempo, såvida du inte köper en av varje...

Det kan vara värt att notera att "triathlon" här nog antas betyda längre distans. På kortare distanser är det inte ovanligt med drafting. Du har säkert koll på det, men påpekar det ändå.

Sällan drafting nästan oavsett distans för motionärer och age groupers

Nej, men jag vill inte ta det för givet. Och jag är inte säker på att det kommer att fortsätta att vara så med nuvarande utveckling.

Har läst era tips, begrundat och idag köpt Tempo!!! Blev inget av ovan nämnda, utan hade koll på nätet att Cykelcitys rea startade idag... Kollade in Lunds utbud igår och hittade en Columbus TTR. Hade redan tagit semester så drog till öppning.

Fick snack

Om ni vill se bild så kolla http://happymtb.org/forum/read.php/1/1954820

Var enklare med bilder där.