Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonNy i Tri!!! Vill ha tempo....
You need to log in to create posts and topics.

Snygg. Jag har kollat på den men kom fram till att den var för liten för mig. Lycka till!

Kör Fulcrum 5 på min pendlarhybrid sen ett par år. Det är iaf riktigt riktigt tåliga hjul. 95 - 100 kg o trottoarkanter eller potthål är inget som märkts alls. Om du känner att du sitter bra på den är det säkert en bra affär.

Själv funderar jag lite på

Låter bra hittills vänner!!

Newbie som jag är tror jag ändå inte nåt kan matcha "bang for the buck" på marknaden just nu vad gäller tempo iaf.

BikeFit som ingår nästa vecka, sweet.

Skaffade oxå skor, Sidi T2 Silver Snake. Säljaren sa "alla gillar inte

Shiven är riktigt trevlig.... Vågar dock inte köpa en innan ja gör järnis-cyklingen under 4:40....

Durano har jag inte varit särskilt nöjd med, för tunna på sidorna och något tunga..

istället för att skapa en ny tråd ställa jag frågan här

vad inser ni som ett rimlig pris sänkning för beg cyklar?

efter ett år är de värd 70%, 60%, 50% 40% mer eller mindre.

jag ser en del annons ute för allt från 33% till 60% av nypris nivå.

Köpte en Argon18 E80 från TriUK och kompletterade med ett par hjul från Farsports. Riktigt nöjd!

Nu vill jag ju inte va den som e den. Hehe... Men... Om jag va dig skulle jag nog filura på att köpa en vanlig räser oxå. Det e faktiskt ganska jobbigt att alltid, alltid köra sina träningspass på tempohoj. Snabbare e dom (inte minst tack vare att du får

Jag har en Scott CR1 som jag är nöjd med. Sikte på sub 9 på VR på det.

Tempo bli ny till mig. En del av min IM satsning. Jag var mest nyfiken på hur mycket tappade de i värd?

Hittade en plasma premium 2012 för 38000kr nypris 89000kr
En trek 9.9 för min

För den som är lite större skulle jag vilja rekommendera denna:

http://www.cyclestore.co.uk/productDetails.asp?productID=56379&categoryID=408

Jag cyklar på samma ram, men med enklare komponenter. Den är fin, men ovanstående, med ultegra di2 till det pr