Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNy löpargrupp på söder
You need to log in to create posts and topics.

12

Hejsan alla glada löpare!

Hur många av er skulle vara intresserade av en till löpargrupp i Stockholm? Jag tänkte mig en som ligger på södra delen om stan. Jag har nämligen planer på att dra ihop en grupp till hösten. Vad skulle du i så fall vilja få ut a

Jag tycker att Enskede området behöver en löpargrupp. Det är en ganska stor område med ingen löparklubb/-grupp. Visst finns det Linnea IF och Huddinge IF relativt nära och de verkar bra men i det långa loppet vill jag, som bor i Stureby inte åka en halvti

Beror ju på var löpgruppen utgår ifrån. Jag bor söder om stan i Tungelsta och skulle gärna ansluta till en löpgrupp om det fanns i närheten av Handen eller Trångsund. Huddinge är ju en bit bort. Jag gillar att springa med andra för då presterar man helt e

Ju mer jag funderar över det här med social löpning desto nyfiknare blir jag så, ja, jag är kanske intresserad. Jag skulle vilja träna främst kvalitet i grupp. Men jag håller med Lotta om att det såklart beror på var gruppen utgår ifrån. Jag finns också i

Jag var med i en löparklubb på min lång semester i Australien. De organiserade små tävlingar var 2-3 veckor. Det kostade några dollar att tävla, inte mycket alls. Varje medlem fick en tyg nummerlapp som användes vid varje tävling. Det krävs en visst engem

Bra idé Petra, vore superkul med en löpargrupp i söderort.

Läste om upplägg på din hemsida, helt klart intressant!

Läste också om det hela på din hemsida och skickade in en anmälan på direkten. Jobbar på Fridhemsplan så Hornstull passar perfekt!

Roligt Lotta att du är med!!! 😀

Låter intressant om det blir en fin kompromiss av tidpunkt, plats och nivå 🙂

Skarpnäcks OL (SOL) har gratis/öppen löpträning från ungefär oktober - mars. Utgår från Kärrtorps IP. Vet inte hur de har det med ren löpträning under resten av året, men under hösten/vintern så finns det iallafall bra löpning i närheten av Enskede.

12