Quote from Funbeat user on 27 July 2013, 23:11Bor i enskede men det är ju rätt brett 😉 Skulle vara kul att ha ngt socialt kring löpningen
Bor i enskede men det är ju rätt brett 😉 Skulle vara kul att ha ngt socialt kring löpningen
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 23:57Jag är gärna med och löptränar, gärna i närheten av södermalm
Jag är gärna med och löptränar, gärna i närheten av södermalm
Quote from Funbeat user on 31 July 2013, 16:12Den nya löpargruppen, Runacademy, kommer hålla till på onsdagar vid Gå & löpkliniken i Hornstull (Södermalm). Syftet är att du ska få lära dig mer om hur löpträningen kan varieras och få testa på allt från trail, bana, olika intervaller och utveckla din l
Den nya löpargruppen, Runacademy, kommer hålla till på onsdagar vid Gå & löpkliniken i Hornstull (Södermalm). Syftet är att du ska få lära dig mer om hur löpträningen kan varieras och få testa på allt från trail, bana, olika intervaller och utveckla din l
Quote from Funbeat user on 31 July 2013, 20:16Låter jätteintressant och klart nåt jag tror mig skulle uppskatta.
Enda nackdelen är väl för mig som jobbar i Järfälla och bor i Täby - något krångligt att ta sig till Hornstull mitt i värsta rusningstrafiken. Så får väl fundera ett varv till om jag verkl
Låter jätteintressant och klart nåt jag tror mig skulle uppskatta.
Enda nackdelen är väl för mig som jobbar i Järfälla och bor i Täby - något krångligt att ta sig till Hornstull mitt i värsta rusningstrafiken. Så får väl fundera ett varv till om jag verkl