Quote from Guest on 28 December 2007, 21:08Det finns många olika önskemål om vad som ska synas på "Min startsida". Nu äntligen blir det möjligt för alla att själva välja vad som ska visas på sidan.
Sidan har som tidigare tre stycken kolumner. De två största kolumnnerna, de till höger, är från oc
Det finns många olika önskemål om vad som ska synas på "Min startsida". Nu äntligen blir det möjligt för alla att själva välja vad som ska visas på sidan.
Sidan har som tidigare tre stycken kolumner. De två största kolumnnerna, de till höger, är från oc
Quote from Funbeat user on 28 December 2007, 21:18Najs!
Najs!
Quote from Camilla Höög on 28 December 2007, 21:24Känns väldigt Facebook 😉 ...men också bra.
Känns väldigt Facebook 😉 ...men också bra.
Quote from Fredrik Närenfors on 28 December 2007, 21:27Kanske dags att byta namn till racebook.
Jag skojar jag skojar jag lovar Olle 😉
Kanske dags att byta namn till racebook.
Jag skojar jag skojar jag lovar Olle 😉
Quote from Bjarne Lewin on 28 December 2007, 21:30Wow kanon! toppenfint att själv få forma ut sidan!
Men jag skulle gärna vilja kunna ha mina vänners senaste blogginläggs titlar ochg de senaste blogginläggens titlar som valbara alternativ också! 🙂
Wow kanon! toppenfint att själv få forma ut sidan!
Men jag skulle gärna vilja kunna ha mina vänners senaste blogginläggs titlar ochg de senaste blogginläggens titlar som valbara alternativ också! 🙂
Quote from Magnus Gelang on 28 December 2007, 21:34Och jag saknar att kunna lägga till min planerade träning i tabellform i mittenkolumnen. Som det är nu verkar det bara funka i kollumnen längst till höger och jag vill gärna ha den i mittenkollumnen,,,,går det att fixa?
I övrigt är det ju kanon att alla k
Och jag saknar att kunna lägga till min planerade träning i tabellform i mittenkolumnen. Som det är nu verkar det bara funka i kollumnen längst till höger och jag vill gärna ha den i mittenkollumnen,,,,går det att fixa?
I övrigt är det ju kanon att alla k
Quote from Funbeat user on 28 December 2007, 21:36Om du tar bort boxen från högerkolumnen först, då går det väl att lägga till den i mellankolumnen?
Om du tar bort boxen från högerkolumnen först, då går det väl att lägga till den i mellankolumnen?
Quote from Lena Bjerlöw on 28 December 2007, 21:48Jättebra med nyhetsströmmen Olle! Nu ser man verkligen vad folk tränat, innan orkade man ju knappt läsa vad som hänt, bara en enda rad.
Spännande förändringar här, bara till det bättre! 🙂 (t+)
Jättebra med nyhetsströmmen Olle! Nu ser man verkligen vad folk tränat, innan orkade man ju knappt läsa vad som hänt, bara en enda rad.
Spännande förändringar här, bara till det bättre! 🙂 (t+)
Quote from Magnus Gelang on 28 December 2007, 23:26Aha är det så det funkar,,,,ska genast prova 🙂
Nu har jag provat. Tack Olle,,,nu är jag kanonnöjd med startsidan (t+)
Aha är det så det funkar,,,,ska genast prova 🙂
Nu har jag provat. Tack Olle,,,nu är jag kanonnöjd med startsidan (t+)
Quote from Funbeat user on 28 December 2007, 23:38Oj så mycket att ta in.
Men jag får be att återkomma med en åsikt senare faktiskt.
Oj så mycket att ta in.
Men jag får be att återkomma med en åsikt senare faktiskt.