Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jo det är sant. Jag funderade mest på om det kunde dyka upp nyheter från funbeat under "min nyhetsström" som inte dyker upp som diskussionstrådar. Isåfall har jag gärna det blocket kvar (men utan kompisars träning), men om allt som kommer där också dyker

Tror, utan att veta, att blocket hämtar sin information från diskussionsinlägget. Alltså, det skapas ett nytt inlägg i den här avdelningen, och sen dyker den upp som nyhet i blocket. Det vore ju tossigt att behöva göra en tråd och sen en nyhet om det, jag

Bra gissning Lady G,,,,,låter mycket logiskt 🙂

Olle: Kan man ändra hur långt tillbaka Nyhetsströmmen visas?
Personligen räcka det med 3 dagar just nu visas det 10

Jag saknar "Mina kompisars senaste blogginlägg". Kan inte se att man kan plocka fram det någonstans. 🙁

Hmmmmm... jag ser mina kompisars senaste blogginlägg i nyhetsströmmen. Gör inte ni andra det?

Hmm, varför står det t.ex. "1t 30 min" som tidsangivelse på trädningspass? Det sticker i ögonen att använda "t" för timmar, skriv "h" i stället så blir det lättare att läsa, alltså "1 h 30 min".

håller med hans fullständigt. h för timme, inget annat

Nu kan man välja till kompisarnas senaste blogginlägg igen. Vill dock påpeka att kompisarnas blogginlägg redan dyker upp i "Min nyhetsström", så rent informationsmässigt tillför boxen med kompisarnas blogginlägg inte så mycket. Men nu finns valet i alla f

Jag håller med, den kolumnen är inte intessant alls för mig, som det är nu..