Quote from Magnus Gelang on 29 December 2007, 22:28Jo det är sant. Jag funderade mest på om det kunde dyka upp nyheter från funbeat under "min nyhetsström" som inte dyker upp som diskussionstrådar. Isåfall har jag gärna det blocket kvar (men utan kompisars träning), men om allt som kommer där också dyker
Jo det är sant. Jag funderade mest på om det kunde dyka upp nyheter från funbeat under "min nyhetsström" som inte dyker upp som diskussionstrådar. Isåfall har jag gärna det blocket kvar (men utan kompisars träning), men om allt som kommer där också dyker
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 22:36Tror, utan att veta, att blocket hämtar sin information från diskussionsinlägget. Alltså, det skapas ett nytt inlägg i den här avdelningen, och sen dyker den upp som nyhet i blocket. Det vore ju tossigt att behöva göra en tråd och sen en nyhet om det, jag
Tror, utan att veta, att blocket hämtar sin information från diskussionsinlägget. Alltså, det skapas ett nytt inlägg i den här avdelningen, och sen dyker den upp som nyhet i blocket. Det vore ju tossigt att behöva göra en tråd och sen en nyhet om det, jag
Quote from Magnus Gelang on 30 December 2007, 11:49Bra gissning Lady G,,,,,låter mycket logiskt 🙂
Bra gissning Lady G,,,,,låter mycket logiskt 🙂
Quote from Lena O on 31 December 2007, 01:32Olle: Kan man ändra hur långt tillbaka Nyhetsströmmen visas?
Personligen räcka det med 3 dagar just nu visas det 10
Olle: Kan man ändra hur långt tillbaka Nyhetsströmmen visas?
Personligen räcka det med 3 dagar just nu visas det 10
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 08:26Jag saknar "Mina kompisars senaste blogginlägg". Kan inte se att man kan plocka fram det någonstans. 🙁
Jag saknar "Mina kompisars senaste blogginlägg". Kan inte se att man kan plocka fram det någonstans. 🙁
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 10:14Hmmmmm... jag ser mina kompisars senaste blogginlägg i nyhetsströmmen. Gör inte ni andra det?
Hmmmmm... jag ser mina kompisars senaste blogginlägg i nyhetsströmmen. Gör inte ni andra det?
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 17:52Hmm, varför står det t.ex. "1t 30 min" som tidsangivelse på trädningspass? Det sticker i ögonen att använda "t" för timmar, skriv "h" i stället så blir det lättare att läsa, alltså "1 h 30 min".
Hmm, varför står det t.ex. "1t 30 min" som tidsangivelse på trädningspass? Det sticker i ögonen att använda "t" för timmar, skriv "h" i stället så blir det lättare att läsa, alltså "1 h 30 min".
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 18:00håller med hans fullständigt. h för timme, inget annat
håller med hans fullständigt. h för timme, inget annat
Quote from Funbeat user on 3 January 2008, 09:55Nu kan man välja till kompisarnas senaste blogginlägg igen. Vill dock påpeka att kompisarnas blogginlägg redan dyker upp i "Min nyhetsström", så rent informationsmässigt tillför boxen med kompisarnas blogginlägg inte så mycket. Men nu finns valet i alla f
Nu kan man välja till kompisarnas senaste blogginlägg igen. Vill dock påpeka att kompisarnas blogginlägg redan dyker upp i "Min nyhetsström", så rent informationsmässigt tillför boxen med kompisarnas blogginlägg inte så mycket. Men nu finns valet i alla f
Quote from mårten jansson on 7 January 2008, 09:04Jag håller med, den kolumnen är inte intessant alls för mig, som det är nu..
Jag håller med, den kolumnen är inte intessant alls för mig, som det är nu..