Quote from Lena O on 29 December 2007, 02:01Kanon Olle!
Just nu när man regga en viss aktivitet ska alla parametrar passa oavsett träningsformen.
Skulle det vara något att välja aktivitet först, och sedan dirigeras till en ny sida med alla dess parametrar som behövs för den träningsformen:
Till ex
Kanon Olle!
Just nu när man regga en viss aktivitet ska alla parametrar passa oavsett träningsformen.
Skulle det vara något att välja aktivitet först, och sedan dirigeras till en ny sida med alla dess parametrar som behövs för den träningsformen:
Till ex
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 09:33Är det bara jag som inte fattar... eller ser planerade pass ut som genomförda på nyhetsströmmen trots att man inte genomfört dem?
Igår var jag lite lat och skippade ett pass och markerade det som ej genomfört men då stod det fortfarande att "Anne Mari h
Är det bara jag som inte fattar... eller ser planerade pass ut som genomförda på nyhetsströmmen trots att man inte genomfört dem?
Igår var jag lite lat och skippade ett pass och markerade det som ej genomfört men då stod det fortfarande att "Anne Mari h
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 10:10Jag håller med-jag vill inte att mitt kommande pass under dagen ska se ut som redan genomfört 🙁
Annars ser det snyggt ut(t+)
Jag håller med-jag vill inte att mitt kommande pass under dagen ska se ut som redan genomfört 🙁
Annars ser det snyggt ut(t+)
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 11:09Nej, inplanerade pass ska inte se genomförda ut, det är ju lite falsk markandsföring 🙂
Annars tycker jag om det jag sett hittils.
Nej, inplanerade pass ska inte se genomförda ut, det är ju lite falsk markandsföring 🙂
Annars tycker jag om det jag sett hittils.
Quote from Magnus Gelang on 29 December 2007, 11:34Anne-Marie. Jag har reagerat på (tidigare innan den nya startsidan kom) att träningar som reggas som "ej genomförda" syns på startsidan under utförda träningar trots att man alltså reggade dem som ej genomförda. I kalendern däremot står de med och har ock
Anne-Marie. Jag har reagerat på (tidigare innan den nya startsidan kom) att träningar som reggas som "ej genomförda" syns på startsidan under utförda träningar trots att man alltså reggade dem som ej genomförda. I kalendern däremot står de med och har ock
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 11:38Olle är grym!!! (t+)
Olle är grym!!! (t+)
Quote from Magnus Gelang on 29 December 2007, 11:39Olle: I blocket "min nyhetsström" (tror jag det heter), är det ju både nyheter från funbeat + mina kompisars träning. Samtidigt så finns det ett block som heter "mina kompisars träning" (i tabellform tror jag). Det är ju lite kaka på kaka tycker jag. Jag
Olle: I blocket "min nyhetsström" (tror jag det heter), är det ju både nyheter från funbeat + mina kompisars träning. Samtidigt så finns det ett block som heter "mina kompisars träning" (i tabellform tror jag). Det är ju lite kaka på kaka tycker jag. Jag
Quote from mårten jansson on 29 December 2007, 13:17Jag vill gärna ha allt i en nyhetsström.. Känns mer överblickbart då. Man behöver ju överhuvudtaget inte använda funktionen där man ser sina vänners träningar i tabellform.
Jag vill gärna ha allt i en nyhetsström.. Känns mer överblickbart då. Man behöver ju överhuvudtaget inte använda funktionen där man ser sina vänners träningar i tabellform.
Quote from Magnus Gelang on 29 December 2007, 15:49Fast jag gillar inte den visningsformen som är under "min nyhetsström" så därför vill jag ha kompisars träning i tabellform. Man kan ju i och för sig ta bort hela blocket "min nyhetsström" men då tappar man ju också nyheterna från funbeat och det vill jag
Fast jag gillar inte den visningsformen som är under "min nyhetsström" så därför vill jag ha kompisars träning i tabellform. Man kan ju i och för sig ta bort hela blocket "min nyhetsström" men då tappar man ju också nyheterna från funbeat och det vill jag
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 19:24Men nyheterna från Funbeat dyker ju upp som diskussionstrådar också?
Men nyheterna från Funbeat dyker ju upp som diskussionstrådar också?