Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNy racer
You need to log in to create posts and topics.

Har tänkt uppgradera mig och skaffa med en nybörjar racer.Målet är halvvättern . Finns det några tips därute på vilken typ ah cykel jag borde skaffa mig. Har läst kadens 1/2010 och hittade en del där. Men tänkte att praktiskt erfarenhet alltid är bäst. Mo

Börja med att gå till en seriös cykelhandlare så får du hjälp, Det är inte bara cykel utan också skor, pedaler, hjälm och lite kläder. Se också att få en person som kan hjälpa den på ett lugnt och metodisk vis så du inte känner någon stress som det lätt k

Det är nog en god ide. Att börja nu i god tid. Kommer att vara i Stockholm nästa helg. Är Cykloteket ett bra ställe. Där kan man väl beställa tid?

Satsa på Cykel city istället.

En seriös cykelhandlare i detta måtto säljer framförallt racercyklar och deras tillbehör. Har han 40 cyklar varav 3 ser ut att vara racer, bör du kolla några fler butiker. Det viktigaste är att du tar fram en budget och talar om för den seriöse cykelhandl

Cykloteket är som NK, de har har det mesta å öppet mycket. Men priser därefter. Cykelcity är lite mindre å mer personligt.

Var ligger Cykelcity?

Korsningen Södermannagatan/Kocksgatan. Ta det försiktigt: det är ju Söder...

Fast inte knivsöder...

Kolla hos några seriösa cykelhandlare, och köp sedan begagnat m h a nån cykel-kunnig kompis.