Quote from Rasmus Olsson on 17 February 2010, 21:58Han kalls inte för snackejanne för inte. Phil är en duktig mekaniker.
Han kalls inte för snackejanne för inte. Phil är en duktig mekaniker.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 22:24Om man vet vad man ska ha för storlek och sådant, finns det någon tillverkare som kan slå Canyon vad gäller "bang for the buck"?
Satt och kikade lite här om dagen och blev riktigt sugen på att köpa en sådan efter säsongen, kanske. Beror väl på vad jag tän
Om man vet vad man ska ha för storlek och sådant, finns det någon tillverkare som kan slå Canyon vad gäller "bang for the buck"?
Satt och kikade lite här om dagen och blev riktigt sugen på att köpa en sådan efter säsongen, kanske. Beror väl på vad jag tän
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 22:53Parlee ger ruskigt mycket BANG för ruskigt mycket BUCK.
Parlee ger ruskigt mycket BANG för ruskigt mycket BUCK.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 22:57Hehe, det tror jag säkert, men det var inte riktigt så jag menade 😉
Hehe, det tror jag säkert, men det var inte riktigt så jag menade 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 12:50boardman, men de kan man bara köpa på plats i England. Bra ursäkt för en minisemester
boardman, men de kan man bara köpa på plats i England. Bra ursäkt för en minisemester
Quote from Berit Bengtson on 20 February 2010, 14:44Fredrik Bergljung skrev:
> Parlee ger ruskigt mycket BANG för ruskigt mycket BUCK.Ruskigt mkt buck stämmer bra, men att Parlee skulle ge ruskigt mkt bang det beror helt och hållet vad man menar med bang.
Åtminstone Parlee Z4 är inte särskilt imponerna
Fredrik Bergljung skrev:
> Parlee ger ruskigt mycket BANG för ruskigt mycket BUCK.
Ruskigt mkt buck stämmer bra, men att Parlee skulle ge ruskigt mkt bang det beror helt och hållet vad man menar med bang.
Åtminstone Parlee Z4 är inte särskilt imponerna
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 18:20Nu handlar ju BANG om rätt mycket mer än stabilitet i ett labb.
Nu handlar ju BANG om rätt mycket mer än stabilitet i ett labb.
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 18:21Det är trots allt lättare att mäta BUCK.
Det är trots allt lättare att mäta BUCK.
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 21:23jaha, då blir det nog en Storck nästa år...
jaha, då blir det nog en Storck nästa år...
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 17:55Nu har jag köpt min racer och det blev en Scott Contessa Speedster 15; se:
www.scottusa.com/gb_en/product/8368/44859/contessa_speedster_15😀
Bort med all snö fort och sopa bort all flis! Nu vill jag ut och cykla!
Lycka till med ditt cykelköp!
Nu har jag köpt min racer och det blev en Scott Contessa Speedster 15; se:
http://www.scottusa.com/gb_en/product/8368/44859/contessa_speedster_15
😀
Bort med all snö fort och sopa bort all flis! Nu vill jag ut och cykla!
Lycka till med ditt cykelköp!