Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 01:04OT:
Dom där meteorsvärmarna är (oftast) dammet från kometer och andra små himlakroppar som korsat jordens bana. Därför återkommer svärmen från år till år när jorden är på samma plats, med ganska lite variation. Det har pågått i många tusentals år.
Det är
OT:
Dom där meteorsvärmarna är (oftast) dammet från kometer och andra små himlakroppar som korsat jordens bana. Därför återkommer svärmen från år till år när jorden är på samma plats, med ganska lite variation. Det har pågått i många tusentals år.
Det är
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 14:08på sommaren ska jag börja cykla till träningen har jag bestämt
på sommaren ska jag börja cykla till träningen har jag bestämt
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 19:08Underbart Madde..!
Jag cyklar själv till allt inom 7 km och mår djävligt bra av det. Bor ju i Postboda utanför Månkarbo så alla åker bil ser jag men inte jag. Visst kan det bli lite trögt hem för dig men som sagt-det har du igen i träningseffekt. Jag tyck
Underbart Madde..!
Jag cyklar själv till allt inom 7 km och mår djävligt bra av det. Bor ju i Postboda utanför Månkarbo så alla åker bil ser jag men inte jag. Visst kan det bli lite trögt hem för dig men som sagt-det har du igen i träningseffekt. Jag tyck
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:48Jag ska lyckas springa en mil i år!!! 🙂
Jag ska lyckas springa en mil i år!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 10:12Kjell eller behöver ju inte cykla precis på sommaren ,jag kan ju börja cykla på vårkanten när de är lite varmare, för jag är så lat och ta bussen måste bli ändring på det ,tar typ 10 -15 min cykla då är man ju uppvärmd
Kjell eller behöver ju inte cykla precis på sommaren ,jag kan ju börja cykla på vårkanten när de är lite varmare, för jag är så lat och ta bussen måste bli ändring på det ,tar typ 10 -15 min cykla då är man ju uppvärmd
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 22:31Shurre Helena....å det ska väl inte bara bli en gång???
Å så Madde som så gärna cyklar men kanske inte så långt som i en mil. Notera rubbet i en träningskalender å varför inte hänga med och hämta vatten ur Trefaldighetskällan i Finntorp söder om Månkarbo.
Shurre Helena....å det ska väl inte bara bli en gång???
Å så Madde som så gärna cyklar men kanske inte så långt som i en mil. Notera rubbet i en träningskalender å varför inte hänga med och hämta vatten ur Trefaldighetskällan i Finntorp söder om Månkarbo.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 00:00Mitt nyårslöfte är att klara maratonet i köpenhamn och sedan direkt efter det börja planera ett nytt löparäventyr. 🙂
Sofia
www.runordie.blogg.se
Mitt nyårslöfte är att klara maratonet i köpenhamn och sedan direkt efter det börja planera ett nytt löparäventyr. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 19:31Kjell -ja kanske nån mer gång... 🙂
Kjell -ja kanske nån mer gång... 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 23:32Varför så defensiv Helena.??
Börja med att gå en mil med några joggingsteg så att du ser hur djävla kort distanser är. Spring inte tills du stupar...utan fortsätt att gå och med flera joggingperioder å kolla lite på klockan då och då så ser du att det går
Varför så defensiv Helena.??
Börja med att gå en mil med några joggingsteg så att du ser hur djävla kort distanser är. Spring inte tills du stupar...utan fortsätt att gå och med flera joggingperioder å kolla lite på klockan då och då så ser du att det går
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 00:10Kjell -Kommer nog funka fint!!! Jag har så att säga en plan... 😉
Kjell -Kommer nog funka fint!!! Jag har så att säga en plan... 😉