Quote from Guest on 21 October 2010, 07:26Vad hette den, kommer inte ihåg, letar på internet men finner inga svar.
Dom hade ett stort annonsblad i SVD och bland annat billiga Kayano.Tror dom låg i Bromma.
Satsade hårt för några veckor sen med många anonser.
Nån som minns ?
Vad hette den, kommer inte ihåg, letar på internet men finner inga svar.
Dom hade ett stort annonsblad i SVD och bland annat billiga Kayano.
Tror dom låg i Bromma.
Satsade hårt för några veckor sen med många anonser.
Nån som minns ?
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 07:36XXL kanske?
XXL kanske?
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 07:41YES!!!
😀
😀
YES!!!
😀
😀
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 09:26Ligger vid köpcentrat precis intill Bromma flygplats. Du kan inte missa det eftersom det står XXL med stora bokstäver på huset. Tror det ligger intill Coop
Ligger vid köpcentrat precis intill Bromma flygplats. Du kan inte missa det eftersom det står XXL med stora bokstäver på huset. Tror det ligger intill Coop
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 15:36Någon som varit där och kan göra en bedömning av konceptet. Är det värt att cykla dit från centrala stan eller kan jag lika gärna göra mina inköp på Stadium, Löplabbet, Adnature eller liknande?
Någon som varit där och kan göra en bedömning av konceptet. Är det värt att cykla dit från centrala stan eller kan jag lika gärna göra mina inköp på Stadium, Löplabbet, Adnature eller liknande?
Quote from Pernilla Liljegren on 21 October 2010, 15:41Jag har inte själv varit där men pojkvännen har och tycker helt uppenbart att det är värt det. Tydligen klart billigare, om jag har förstått det hela rätt.
Jag har inte själv varit där men pojkvännen har och tycker helt uppenbart att det är värt det. Tydligen klart billigare, om jag har förstått det hela rätt.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 20:46XXL är norskt.
XXL är norskt.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 21:06Har de små storlekar också?
Har de små storlekar också?
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 22:23Har varit där 2 ggr... Hittade ett par spinningskor på annons som jag slog till på. Prisnivån gentemot Intersport och Stadium har jag svårt att bedöma efter invigningshelgens erbjudanden men XXL känns iaf mer komplett. Bredare utbud av i princip allt samt
Har varit där 2 ggr... Hittade ett par spinningskor på annons som jag slog till på. Prisnivån gentemot Intersport och Stadium har jag svårt att bedöma efter invigningshelgens erbjudanden men XXL känns iaf mer komplett. Bredare utbud av i princip allt samt
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 22:26Kollat priset på underställ. Craft pro zero extrem per del i de flesta butiker 399:- på XXL 299:-. Stor skillnad tycker jag 25% är mycket.
Kollat priset på underställ. Craft pro zero extrem per del i de flesta butiker 399:- på XXL 299:-. Stor skillnad tycker jag 25% är mycket.