Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 09:48Kayano 16 för 1300:- jämfört med standardpriset på 2000:- indikerar att XXL kan vara värt ett besök.
Kayano 16 för 1300:- jämfört med standardpriset på 2000:- indikerar att XXL kan vara värt ett besök.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 17:17Finns det längdskidor där också? Måste köpa ett helt paket inom en månad...
Finns det längdskidor där också? Måste köpa ett helt paket inom en månad...
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 18:12Det är många butiker som har längdskidkvällar nu med bra priser. Kolla på runners store, alewalds och dom andra.
Det är många butiker som har längdskidkvällar nu med bra priser. Kolla på runners store, alewalds och dom andra.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 18:13Tony Pölder har en hel del skidor till salu.
Tony Pölder har en hel del skidor till salu.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 18:20Jag tycker att XXL är en kanonbutik.
De har stort sortiment, bra ordinarie priser och väldigt bra priset vid kampanjer. Dock kan många varor ändå vara billigare att beställa från England.De har till skillnad från många andra butiker också ordentliga lag
Jag tycker att XXL är en kanonbutik.
De har stort sortiment, bra ordinarie priser och väldigt bra priset vid kampanjer. Dock kan många varor ändå vara billigare att beställa från England.
De har till skillnad från många andra butiker också ordentliga lag
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 21:41Henrík, var får du tag på kampanjbladen?
Henrík, var får du tag på kampanjbladen?
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 23:31Låter som om det skulle vara värt ett besök, om inga fynd görs blir det i alla fall en cykeltur till en del av stan jag inte alltför ofta trampar runt i.
Kampanjbladen jag tror Henrik syftar på har bla funnits i DN några gånger de senaste veckorna.
Låter som om det skulle vara värt ett besök, om inga fynd görs blir det i alla fall en cykeltur till en del av stan jag inte alltför ofta trampar runt i.
Kampanjbladen jag tror Henrik syftar på har bla funnits i DN några gånger de senaste veckorna.
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 15:51xxl:s företagsidé är att vara en lågpriskedja, men att bara sälja märkesvaror (för att det är vad "folk" vill ha). alltså bra priser på bra grejer, men inget onödigt krafs i butiken, typ jeans och sånt.
antar att de räknar med att sälja så stora volymer s
xxl:s företagsidé är att vara en lågpriskedja, men att bara sälja märkesvaror (för att det är vad "folk" vill ha). alltså bra priser på bra grejer, men inget onödigt krafs i butiken, typ jeans och sånt.
antar att de räknar med att sälja så stora volymer s
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 10:10Jag blev rätt besviken på XXL. Det känns som de har lite av allt tex har de bara ett fåtal märken av skor, hästavdelningen var rätt liten osv.
Jag blev rätt besviken på XXL. Det känns som de har lite av allt tex har de bara ett fåtal märken av skor, hästavdelningen var rätt liten osv.
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 10:22Det blir kanske så, om man ska klämma in alla idrotter inklusive hästsport och jakt.
Det blir kanske så, om man ska klämma in alla idrotter inklusive hästsport och jakt.