Quote from Guest on 16 February 2011, 14:00Vad säger vi om detta? Positvit eller negativt?
Vad säger vi om detta? Positvit eller negativt?
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 14:10Jag tyckte nog att det var väl sent förut.
Jag tyckte nog att det var väl sent förut.
Quote from Håkan Öhling on 16 February 2011, 14:11När var det förut?
Det jag kan se som problem är för oss som åker tåg från Gbg på morgonen. Hur tidigt kommer inte det att gå nu (#)
När var det förut?
Det jag kan se som problem är för oss som åker tåg från Gbg på morgonen. Hur tidigt kommer inte det att gå nu (#)
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 14:23Tidigare starttid var 14.00
Tidigare starttid var 14.00
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 14:28Finns redan en tråd för Stockholm marathon http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=767106
Finns redan en tråd för Stockholm marathon http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=767106
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 14:31Än sen? Den här tar upp en specifik frågeställning.
Än sen? Den här tar upp en specifik frågeställning.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 14:36Självklart skulle man kunna ha en tråd för varje av de hundratals frågeställningar som tas upp i Stockholm Marathontråden men det finns ju också fördelar med att samla alla frågeställningar om ett lopp under en tråd eller har jag fel?
Självklart skulle man kunna ha en tråd för varje av de hundratals frågeställningar som tas upp i Stockholm Marathontråden men det finns ju också fördelar med att samla alla frågeställningar om ett lopp under en tråd eller har jag fel?
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 14:40@Torbjörn.. Är det Marathonexpresse du åker med, eller ordinarie tåg?
@Torbjörn.. Är det Marathonexpresse du åker med, eller ordinarie tåg?
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:43Rent egoistiskt sett så tycker jag det är bättre med en tidigare starttid eftersom jag föredrar att springa på förmiddagen och inte behöva bekymra mig om att käka lunch och så innan. Nu är jag inte ens anmäld i år så jag ska egentligen inte yttra mig men
Rent egoistiskt sett så tycker jag det är bättre med en tidigare starttid eftersom jag föredrar att springa på förmiddagen och inte behöva bekymra mig om att käka lunch och så innan. Nu är jag inte ens anmäld i år så jag ska egentligen inte yttra mig men
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 20:34Har ni alla fått mail om denna ändring? Jag är anmäld men har inte fått info idag?
EDIT: Glöm min fråga. Nu dök mailet upp!
Har ni alla fått mail om denna ändring? Jag är anmäld men har inte fått info idag?
EDIT: Glöm min fråga. Nu dök mailet upp!