Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 20:47Jag tycker det är bra. Blir annars en väldigt sen dag. Lite svalare vid start nu också.
Jag tycker det är bra. Blir annars en väldigt sen dag. Lite svalare vid start nu också.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 21:28Jag bor i Stockholm så för mig är det bara positivt. Jag presterar bäst på förmiddagen och sämst på kvällen så jag gillar inte när man envisas med att ha sen start på lopp.
Jag bor i Stockholm så för mig är det bara positivt. Jag presterar bäst på förmiddagen och sämst på kvällen så jag gillar inte när man envisas med att ha sen start på lopp.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 21:32Det låter skumt det här. Tidigare har man motiverat den relativt sena starttiden med att man vill hålla gatorna öppna för trafik under förmiddagen och att resande från andra delar av landet och inte minst från Finland ska hinna till start. Jag misstänker
Det låter skumt det här. Tidigare har man motiverat den relativt sena starttiden med att man vill hålla gatorna öppna för trafik under förmiddagen och att resande från andra delar av landet och inte minst från Finland ska hinna till start. Jag misstänker
Quote from Håkan Öhling on 16 February 2011, 21:51Det är marathonexpressen ja. Jag tycker att det nu blir problem med maten. Man hinner knappast äta lunch innan, men kommer i mål kanske kl 16.00. På bara en frukost o med en maraton i benen är man väl ganska hungrig då?
Det är marathonexpressen ja. Jag tycker att det nu blir problem med maten. Man hinner knappast äta lunch innan, men kommer i mål kanske kl 16.00. På bara en frukost o med en maraton i benen är man väl ganska hungrig då?
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 21:51Håller med föregående talare, det är något skumt på gång! Tur att de meddelade det mer än 90 dagar innan så inte tågbiljetterna var bokade ännu. Stockholm stad kommer nog att tjäna mer pengar på det här, för vår del blir det en extra hotellnatt för att hi
Håller med föregående talare, det är något skumt på gång! Tur att de meddelade det mer än 90 dagar innan så inte tågbiljetterna var bokade ännu. Stockholm stad kommer nog att tjäna mer pengar på det här, för vår del blir det en extra hotellnatt för att hi
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 06:33Dom tjänar kanske mer denna gången, men tappar framöver.
Jag får samma vibbar som för Malmö stad som arr och börjar nu att titta på Köpenhamn istället. För skall jag boka hotel så blir det häftigare med utlandsresa.
Dom tjänar kanske mer denna gången, men tappar framöver.
Jag får samma vibbar som för Malmö stad som arr och börjar nu att titta på Köpenhamn istället. För skall jag boka hotel så blir det häftigare med utlandsresa.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 08:26Varför VILL man äta lunch precis innan ett maraton? Låter inte alls särskilt trevligt för kroppen. 🙂
Varför VILL man äta lunch precis innan ett maraton? Låter inte alls särskilt trevligt för kroppen. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 14:15Jag reser från Gbg, så visst är det kasst. Det räckte med att Gbg-varvet nu ligger veckan innan. Jag undrar om bakgrunden till denna ändring. Två och en halv timme rakt av bara, det måste bero på yttre omständigheter. Matmässigt bryr jag mig inte så mycke
Jag reser från Gbg, så visst är det kasst. Det räckte med att Gbg-varvet nu ligger veckan innan. Jag undrar om bakgrunden till denna ändring. Två och en halv timme rakt av bara, det måste bero på yttre omständigheter. Matmässigt bryr jag mig inte så mycke
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 15:15För mig som bor i Norrbotten och skall åka ner tillsammans med frun så kunde det ställt till det rejält.
Vi tänkte boka flyg på morgonen samma dag, för att inte barnvaktande vänner skall behöva ta hand om våra 4 barn redan från fredag kväll, och för att s
För mig som bor i Norrbotten och skall åka ner tillsammans med frun så kunde det ställt till det rejält.
Vi tänkte boka flyg på morgonen samma dag, för att inte barnvaktande vänner skall behöva ta hand om våra 4 barn redan från fredag kväll, och för att s