Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 15:14Ja jag föll också för trycket men även intresset så även här är det beställt.
Ja jag föll också för trycket men även intresset så även här är det beställt.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 17:44Fick mitt nummer idag. Kvällsläsningen räddad (H:)
Fick mitt nummer idag. Kvällsläsningen räddad (H:)
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 18:06Japp! Jag med! Vad tjock den vart, det kommer att ta en stund att ta sig igenom den. Första intrycket är att det är en löparbibel! (t+)
Japp! Jag med! Vad tjock den vart, det kommer att ta en stund att ta sig igenom den. Första intrycket är att det är en löparbibel! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 18:47Mmmmm fick min också. Mys!
Mmmmm fick min också. Mys!
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 20:29fick oxå min tidning idag - det blir kanon läsning eftersom jag behöver mer peppning inför stockholms maran.
fick oxå min tidning idag - det blir kanon läsning eftersom jag behöver mer peppning inför stockholms maran.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 09:05🙁 det ar nu man borde bo i Sverige.... vantar ngr dagar till, hoppas pa trevlig helglasning!
🙁 det ar nu man borde bo i Sverige.... vantar ngr dagar till, hoppas pa trevlig helglasning!
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 09:41Fick tidningen igår. Verkar ganska OK, men oj vad den hade varit i behov av korrekturläsning. Det är det väldigt många meningar som man stakar sig på, där det hamnat ett ord för mycket - eller för lite.
...som som inspirationsblaska verkar den dock trev
Fick tidningen igår. Verkar ganska OK, men oj vad den hade varit i behov av korrekturläsning. Det är det väldigt många meningar som man stakar sig på, där det hamnat ett ord för mycket - eller för lite.
...som som inspirationsblaska verkar den dock trev
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 10:28Fick mitt nummer igår...
Lite besviken... Varför känns varje tidning som behandlar löpning som en upprepning? Jag vill läsa för att öka inspirationen, men när all läsning jag finner känns som en enda upprepning får det faktiskt lite motsatt effekt... tråk
Fick mitt nummer igår...
Lite besviken... Varför känns varje tidning som behandlar löpning som en upprepning? Jag vill läsa för att öka inspirationen, men när all läsning jag finner känns som en enda upprepning får det faktiskt lite motsatt effekt... tråk
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 11:59Helt underbar kanon ljuvlig kvällsläsning för mig som är ny inom löpningen. (t+) Får gå till sängs tidigare för att hinna läsa lite längre!
Helt underbar kanon ljuvlig kvällsläsning för mig som är ny inom löpningen. (t+) Får gå till sängs tidigare för att hinna läsa lite längre!
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 15:12Det kan nog vara lite så att man redan har skrivit allt som går att behandla i ämnet.
På det viset tycker jag att det ska bli spännande att läsa numret som kommer 9 april och som handlar om sveriges träningsdoldisar.Att läsa om personer som börjat från
Det kan nog vara lite så att man redan har skrivit allt som går att behandla i ämnet.
På det viset tycker jag att det ska bli spännande att läsa numret som kommer 9 april och som handlar om sveriges träningsdoldisar.
Att läsa om personer som börjat från