Quote from Emma Sjöberg on 6 February 2009, 08:33VA menar du Gazzah.. att de som sitter på krogen och hejar på oss ska börja cyka? 😀
VA menar du Gazzah.. att de som sitter på krogen och hejar på oss ska börja cyka? 😀
Quote from Lena O on 6 February 2009, 09:21haha .... eftersom start och mål inte går i omlopp av varandra.
Första i mål har kommit närmare och närmare sista startgruppen de senaste åren p.g.av allt senare start.
Nu går det inte ... så i princip kan cyklister startar samtidigt som cyklister går i m
haha .... eftersom start och mål inte går i omlopp av varandra.
Första i mål har kommit närmare och närmare sista startgruppen de senaste åren p.g.av allt senare start.
Nu går det inte ... så i princip kan cyklister startar samtidigt som cyklister går i m
Quote from Elias Engqvist on 6 February 2009, 09:24Då kan man ju köra 2 varv om man vill!
Då kan man ju köra 2 varv om man vill!
Quote from j sollerman on 6 February 2009, 11:202010 startar vi ett bra gäng vid 20.00 och kör på runt 9 timmar. Sen kör vi en runda till när vi är uppvärmda!
2010 startar vi ett bra gäng vid 20.00 och kör på runt 9 timmar. Sen kör vi en runda till när vi är uppvärmda!
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 11:22å andra varvet är ju dessutom gratis!
å andra varvet är ju dessutom gratis!
Quote from j sollerman on 6 February 2009, 11:22säkert =)?
säkert =)?
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 11:23Bättre att starta 19:00. Då är bägge varven gratis.
Bättre att starta 19:00. Då är bägge varven gratis.
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 11:25nja officiella specialgruppen startar ju kl 19.00 - för dom som känner att extra tid krävs på rundan - som gjort för dig David 🙂
nja officiella specialgruppen startar ju kl 19.00 - för dom som känner att extra tid krävs på rundan - som gjort för dig David 🙂
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 11:26Lovar du att inte köra ifrån mig?
Lovar du att inte köra ifrån mig?
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 11:29är inte många här i världen som kan säga att dom blivit omkörda/ifrånkörda av mig på cykel (om dom inte stått stilla vid dikeskanten med näsan riktad mot skogen)!
är inte många här i världen som kan säga att dom blivit omkörda/ifrånkörda av mig på cykel (om dom inte stått stilla vid dikeskanten med näsan riktad mot skogen)!