Quote from j sollerman on 6 February 2009, 11:3419:00 från torget hade väl varit bra att starta om man ska köra två varv 😉 Då behöver man ju extra tid på sig!
19:00 från torget hade väl varit bra att starta om man ska köra två varv 😉 Då behöver man ju extra tid på sig!
Quote from Elias Engqvist on 6 February 2009, 11:53Jag sprang faktiskt om en cyklist i veckan - men han hade faktiskt knappt styrfart - men det kändes bra ändå!
Jag sprang faktiskt om en cyklist i veckan - men han hade faktiskt knappt styrfart - men det kändes bra ändå!
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 11:55Då kunde ni träna partempo inför Veteran-SM. Det finns klasser som alla får medalj i.
Då kunde ni träna partempo inför Veteran-SM. Det finns klasser som alla får medalj i.
Quote from Elias Engqvist on 6 February 2009, 11:55Måste man inte ha cykeln med sig då?
Måste man inte ha cykeln med sig då?
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 11:57På själva loppet måste "man" ha cykel. Det är inget krav på träningen.
På själva loppet måste "man" ha cykel. Det är inget krav på träningen.
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 16:48Faktum är att man inte behöver cykla i mål. Det är fullt tillåtet att springa, gå eller krypa, enligt UCI/SCF. Däremot tror jag att cykeln också måste över mållinjen, men jag är inte säker.
Inte för att det spelar nån roll på VR, som ju, tidtagningen til
Faktum är att man inte behöver cykla i mål. Det är fullt tillåtet att springa, gå eller krypa, enligt UCI/SCF. Däremot tror jag att cykeln också måste över mållinjen, men jag är inte säker.
Inte för att det spelar nån roll på VR, som ju, tidtagningen til
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 19:28Är det någon som lyckats ladda ner GPS-filerna?
Är det någon som lyckats ladda ner GPS-filerna?
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 20:34Celos det har blivit nåt mackel med sidverktyget vi använder som inte godkänner mediatypen gpx 🙁 Ska gå in och göra en notering på sidan. Felet fixas efter helgen!
Celos det har blivit nåt mackel med sidverktyget vi använder som inte godkänner mediatypen gpx 🙁 Ska gå in och göra en notering på sidan. Felet fixas efter helgen!
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 16:50Celos nu så - vi fick packa filerna med Winzip för att få nedladdningen att funka
Celos nu så - vi fick packa filerna med Winzip för att få nedladdningen att funka