Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatNy träningstyp ?
You need to log in to create posts and topics.

Vi är ute och går rask promenad ibland med ungarna i varsin vagn.
Är lite jobbigare än vanlig promenad så det motiverar kanske en ny träningsgrupp eller ?
Inte vet...

/Jonas

Vilken fart trivs ungarna bäst i?

Det finns en träningstyp som heter just "Rask promenad". Funkar inte den?

Skulle klassa det som rask promenad och möjligtvis skriva kommentar att det är med barnvagn.

Däremot skulle jag vilja ha in en ny träningsform som är Städning. Att städa ett helt hus (nu menar jag inte gå och plocka utan dammsuga och skura golv) är fakti

Jag anser att flyttstädning och förlossning är mest med som ett skämt och då menar jag absolut inte att något av dem inte är jobbiga utan att de lika gärna kan gå under övriga aktiviteter med kommentar om vad som gjorts. Ser nu att förlossning har tagits

Men Anders: Träning ÄR ju normalt liv 😉

Hehe, sant sant, men jag kommer ändå inte rapportera 24 timmar per dag "övrig aktivitet" med kommentar "livet är träning" 😀

Jag har inte saknat "barnvagnspromenad" som träningskategori, men jag skulle absolut använda den om den fanns.
Jag skulle tro att de allra flesta som barnvagnspromenerar även är ute och går utan vagn ibland, och om man då lägger in alla sorters promenade

Men det finns ju Promenad, Rask promenad, gång, gång/promenad, snabb gång (eller om det är rask där med...?)

Men Anders, något du inte anser vara träning kan ju vara träning för någon annan.

Vedhuggning exempelvis kan definitivt vara träning för någon. Farsan brukar varje vår röja i skogen, dra fram stammar och när det är hemkört såga upp och klyva. Det är fler