Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatNy träningstyp ?
You need to log in to create posts and topics.

Anders: Ja jag håller med dig att äveb flyttstädning går lika bra att regga som Övriga aktiviteter. Tyckte mest att när nu ändå flyttstädning finns så kan städning finnas också 🙂 Men egentligen tycker jag nog att det istället behöver städas i alla olika

Med tanke på alla mer eller mindre tveksamma träningsaktiviteter som finns att registrera tycker jag att det är patetiskt att bägge teknikerna för längdskidåkning - skate resp. klassiskt - finns.

J-a dublett...

Man kan ju ha en del såna där aktiviteter som ibland "ersätter" träningen, och för en del är all fysisk aktivitet viktig i sig ... det var det där med träning kontra motion.
En del kanske flatiskt utför sånt där arbete för att det ger motion också, tex k

Jag tycker fortfarande att träningstyperna skulle grupperas. Så att man om man hade registrerat löpning - löpband så hade minuterna räknats in dels som löpning och dels som löpband. I så fall hade en person som en dag kör löpnig fartlek, nästa dag kör lån

Jag håller med Börje, det är upp till var och en vad man anser vara träning. Själv försöker jag att bara registrera träning där man blir svettig och dessutom är ombytt till någon form av träningskläder. Annars är det inte "riktig" träning tycker jag.

An

Jg har definitvt tränat idag, äöven om jag inte var ombytt: Drog Lillan i pulka i 2 km eller mer ... det var varmt och svettigt och tog mer än en halvtimme ... 🙂

hehe, ja att dra barn i pulkor är inte alltid så lätt ^^ 🙂

Speciellt inte idag, nu är all snö borta och bara en massa sand kvar 😉

Rebecca > Tack, man lär sig något nytt varje dag 🙂