Quote from Magnus Gelang on 26 November 2007, 22:39Anders: Ja jag håller med dig att äveb flyttstädning går lika bra att regga som Övriga aktiviteter. Tyckte mest att när nu ändå flyttstädning finns så kan städning finnas också 🙂 Men egentligen tycker jag nog att det istället behöver städas i alla olika
Anders: Ja jag håller med dig att äveb flyttstädning går lika bra att regga som Övriga aktiviteter. Tyckte mest att när nu ändå flyttstädning finns så kan städning finnas också 🙂 Men egentligen tycker jag nog att det istället behöver städas i alla olika
Quote from ellen olsson on 26 November 2007, 22:42Med tanke på alla mer eller mindre tveksamma träningsaktiviteter som finns att registrera tycker jag att det är patetiskt att bägge teknikerna för längdskidåkning - skate resp. klassiskt - finns.
Med tanke på alla mer eller mindre tveksamma träningsaktiviteter som finns att registrera tycker jag att det är patetiskt att bägge teknikerna för längdskidåkning - skate resp. klassiskt - finns.
Quote from ellen olsson on 26 November 2007, 22:43J-a dublett...
J-a dublett...
Quote from Funbeat user on 27 November 2007, 00:22Man kan ju ha en del såna där aktiviteter som ibland "ersätter" träningen, och för en del är all fysisk aktivitet viktig i sig ... det var det där med träning kontra motion.
En del kanske flatiskt utför sånt där arbete för att det ger motion också, tex k
Man kan ju ha en del såna där aktiviteter som ibland "ersätter" träningen, och för en del är all fysisk aktivitet viktig i sig ... det var det där med träning kontra motion.
En del kanske flatiskt utför sånt där arbete för att det ger motion också, tex k
Quote from Bjarne Lewin on 27 November 2007, 08:27Jag tycker fortfarande att träningstyperna skulle grupperas. Så att man om man hade registrerat löpning - löpband så hade minuterna räknats in dels som löpning och dels som löpband. I så fall hade en person som en dag kör löpnig fartlek, nästa dag kör lån
Jag tycker fortfarande att träningstyperna skulle grupperas. Så att man om man hade registrerat löpning - löpband så hade minuterna räknats in dels som löpning och dels som löpband. I så fall hade en person som en dag kör löpnig fartlek, nästa dag kör lån
Quote from Galderma Fritidsförening on 28 November 2007, 10:59Jag håller med Börje, det är upp till var och en vad man anser vara träning. Själv försöker jag att bara registrera träning där man blir svettig och dessutom är ombytt till någon form av träningskläder. Annars är det inte "riktig" träning tycker jag.
An
Jag håller med Börje, det är upp till var och en vad man anser vara träning. Själv försöker jag att bara registrera träning där man blir svettig och dessutom är ombytt till någon form av träningskläder. Annars är det inte "riktig" träning tycker jag.
An
Quote from Funbeat user on 28 November 2007, 16:56Jg har definitvt tränat idag, äöven om jag inte var ombytt: Drog Lillan i pulka i 2 km eller mer ... det var varmt och svettigt och tog mer än en halvtimme ... 🙂
Jg har definitvt tränat idag, äöven om jag inte var ombytt: Drog Lillan i pulka i 2 km eller mer ... det var varmt och svettigt och tog mer än en halvtimme ... 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 29 November 2007, 09:34hehe, ja att dra barn i pulkor är inte alltid så lätt ^^ 🙂
hehe, ja att dra barn i pulkor är inte alltid så lätt ^^ 🙂
Quote from Jan Lundquist on 29 November 2007, 10:43Speciellt inte idag, nu är all snö borta och bara en massa sand kvar 😉
Speciellt inte idag, nu är all snö borta och bara en massa sand kvar 😉
Quote from Camilla Höög on 29 November 2007, 13:58Rebecca > Tack, man lär sig något nytt varje dag 🙂
Rebecca > Tack, man lär sig något nytt varje dag 🙂