Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag gör troligen om det nästa år, utan att göra klassikern!
Då ska jag satsa på lite mindre hafssim! (kanske genom mer havssim :-))
Lite OT, men organistaionen kring vansbro var helt klart bäst av de fyra klassikerloppen!

Typen simning räcker för mig. Den tar upp alla typer av simning 🙂

Det vi reagerade på igår var att det inte går att lämna värdesaker för förvaring under loppet utan man förlitar sig på att förvara dem i påsen som ligger helt obevakade på gräsmattan så

Tänkte inte på det, hade allt mitt i bilen chansade på att stoppa nyckeln i påsen!
Risken är väl inte stöld utan att påsen kommer bort eller att nån tar fel! (vilket iof kanske räknas som stöld...)

Simning i bassäng och i öppet vatten är verkligen två helt olika typer av träning och det finns många som vill kunna skilja på det, så jag tycker det är motiverat. Däremot var inte "havssimning" det, men jag visste om om att den person som föreslagit det

Visst att det står att de inte ansvarar för värdesaker i påsarna, men då bör de ge oss något alternativ så att vi åtminstone kan lämna in en bilnyckel.

Vem som helst kunde gå in och hämta påsar.

På Vasaloppet går det i alla fall att ta med sig bilnyckla

Ja, du hade helt rätt, påsarna låg helt öppet vid en väg, jag har kollat på mina bilder (som jag kunde ta eftersom jag skickade kameran med väskan :)) och jag mindes fel. Jag hade för mig att man passerade en grind av något slag från "backstage" till den

Nu har jag slagit ihop "Simning - Havsssimning" och "Simning - Öppet vatten" till "Simning - Öppet vatten". Hoppas det blev rätt... 🙂

Japp, helt rätt, tackar!

Kan inte hålla med om att Vansbro hade bästa organisationen, det tycker jag fortfarande att Vasaloppet står för. Vansbro har en hel del att förbättra: bättre startområde utan en massa grus och med uppvärmning innan start på ett bättre sätt, fler klockor l

Ja, jag kan hålla med att dom kan förbättra en del, även om jag tycker dom sköter det mesta rätt ok. Men jag var väldigt imponerad över hur väl det flöt på i Vasaloppet (eller Öppet spår som det var för min del). Speciellt efter målgången med hantering av