Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 21:36Det används vid fler till stånd.
Det används vid fler till stånd.
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 21:37nu mer räcker det för män att lämna ett urinprov vid mistänkt klamydia. men förut så va de allt i urinröret och rotade med en topz
långt ner
nu mer räcker det för män att lämna ett urinprov vid mistänkt klamydia. men förut så va de allt i urinröret och rotade med en topz
långt ner
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 21:45asg
asg
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 22:03Jag vill bara säga att jag gillar Peters bilder i de olika inläggen.
Jag vill bara säga att jag gillar Peters bilder i de olika inläggen.
Quote from Sofia Demnert on 1 October 2007, 22:04Detta var det roligaste tråd jag någonsin läst, skrattade högt i min ensamhet framför datorn:D
Detta var det roligaste tråd jag någonsin läst, skrattade högt i min ensamhet framför datorn:D
Quote from Fredrik Närenfors on 1 October 2007, 23:42.
.
Quote from Mikaela Lexén on 1 October 2007, 23:46Den strykprovtagningsutrustning som finns på mitt jobb används för att mäta hur mycket radioaktiva partiklar som finns material/verktyg etc för att avgöra om dekontaminering behövs utföras.
Mångbokstavsord är det så det duger... 😀
Den strykprovtagningsutrustning som finns på mitt jobb används för att mäta hur mycket radioaktiva partiklar som finns material/verktyg etc för att avgöra om dekontaminering behövs utföras.
Mångbokstavsord är det så det duger... 😀
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 23:49kanske skulle de testa en sån istället för topzen i urinröret?
hm
kanske skulle de testa en sån istället för topzen i urinröret?
hm
Quote from Mikaela Lexén on 1 October 2007, 23:51Va, vad har du druckit för radioaktiv smörja...? :-O
Va, vad har du druckit för radioaktiv smörja...? :-O
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 23:56inte på mig
på karlarna.
jag är ren och vit som snö"två ting äro vita, tintomara. oskuld och arsenik. hav du oskuld, jag haver arsenik"
/carl jonas love almquist
inte på mig
på karlarna.
jag är ren och vit som snö
"två ting äro vita, tintomara. oskuld och arsenik. hav du oskuld, jag haver arsenik"
/carl jonas love almquist