Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatny träningstyp
You need to log in to create posts and topics.

Evely: Tja, hur många funbeatare surfar på arbetstid?? Eller hur många gör INTE det? De är nog lättare att räkna!

Aha! Jag tänkte mer att funbeat är bra för hälsan, men å andra sidan så surfar jag inte så mycket på arbetstid och skulle jag ngn gång ha tid till det så skulle chefen unna mig det 🙂

Just nu har vi i alla fall en sån chef som vet om att vi sliter hund

Jag förstod vad du menade!
Min chef är överlycklig över att jag har kommit igång att motionera igen.
Hon tycker till och med att det är viktigare att jag får välja sommarsemester först, med tanke på 5-dagars (orientering) än att de andra gamla tanterna få

Skönt att höra att fler lider av åkomman att vara inne på funbeat på arbetet;) fast jag försöker hålla det med måtta så jag ska nog dra nu:-)

fika med funbeat, heter det ju 😀

Aha den nya träningstypen 😉

hm, kanske får skaff en såndär bärbar pryl att ha på jobbet så jagkan fika med er

>Skönt att höra att fler lider av åkomman att vara inne på funbeat på arbetet

Jamen det måste man ju! Själv pluggar jag så jag kan bara vara inne på kvällarna och det känns lite jobbigt. Speciellt med tanke på att det fanns 118 nya diskussionsinlägg sen

118! Du får gå med i fler grupper. Då har du 118 i timmen! Tänk att arbeta igenom dem under arbetstid 🙂

då kan man ju få övertidsersätning också!
får bli en bärbar, fler grupper och hopp om övertidsersättning.

men känner jag mig själv rätt så kommer jag inte att bevilja övertidsersätning till mig själv för surfande.