Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Thomas, gå till "Min Analys" och välj "Visa i lista".

Skulle oxå vilja slippa passen som inte här till året när jag väljer år eller datum i kalendern.

Nu vet jag inte om det rapporterats tidigare men jag efterfrågar radbrytningar i träningskommentarerna. Dessa parsas bort efter att man skickat in sin kommentar. Resultatet blir en kompakt textmassa som är svårläst.

Det har rapporterats tidigare och jag hoppas också på att Olle fixar det. Vill man skriva in diverse tabeller tex blir det ganska oläsligt!

Hej,
Jag är nöjd med det mesta men en sak jag har tänkt på som inte borde vara svår att implementera. När man läser någon av alla de olästa diskussionerna man har finns det längst ner knappar för: Markera som ointressant och Svara. Varför inte lägga in en

Innan du läsa kan du markera under grupp läste eller ointressant

Det vet jag, tanken var att jag vill kunna "läst markera" när jag läst tråden innan jag går tillbaka till översiktsvyn.
Tycker att det är lite omständigt att gå ur tråden och sedan leta upp tråden man just läste, markera den och sedan trycka på läst-knap

Det känns som rena 90-talet att funbeat inte kan göra om http-länkar till klickbara länkar. Jag pratar om när man klistrar in URL:er i kommentarer på träningspass.

Dessutom smyger det sig in extra mellanslag, så man måste klippa och klistra och ändra adr

Det är inte många rader kod, närmare bestämt en, för att göra länkar klickbara.

Hej i minprofil har jag ett tårtdiagram. Där hamnar minaträningar, men även importerade träningar som "övriga träningsformer" den försvinner inte då jag döper om det som importerats via garmin. Tips för att få bort?