Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Jag har testat naturligtvis.

Men du vet inte vad som har hänt även om du testar.

Jo. Det ligger kvar med rullande 365 dagar så den gode Olle har inte prioriterat mitt I-landsproblem.

Jag tycker att det händer saker hela tiden här och det är mycket möjligt att sidan ska hållas igång utan att det löses enskilda bekymmer så fort något stör dig.

När jag ändrar i Analys-delen så sparas antalet dagar som jag vill titta på från gång till annan. Däremot sparas inte valda träningsformer eller dylikt. Nu har jag bara testat i Firefox, men där verkar i alla fall just perioden kommas ihåg från en gång ti

Intressant. Det funkar inte i Explorer.

...och det funkar inte i Fireox eller Crome. Det enda som sparas är tidsomfång i visa-som-lista-delen. Och det är samma inställningar som i kalendern.

När Olle här om månaden efterlyste förslag på förbättrad analysfunktion så föreslog jag möjlighet att

Och färgerna ska inte ändras?

Det börjar bli ganska uppenbart att det är de här färgerna som gäller 🙂 Bara att gilla läget. Fast jag tycker ändå att jag märker en viss nedgång på aktiviteten på Funbeat men det har kanske inte just med färgerna att göra? Undrar om registrerandet är of

Någon gjorde en lösning med gul bakgrund på de olästa. Den finns i någon av trådarna.