Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 07:56Det finns en ruta under summeringen. Om du klickar i den så ser du hela kommentaren på passen.
Det finns en ruta under summeringen. Om du klickar i den så ser du hela kommentaren på passen.
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 08:05Marie: Innan var träningsregistreringen 1 klick bort. Nu är den oftast 0 klick bort (man börjar ju oftast på startsidan) och aldrig mer än 1 klick (klicka bara på Hem-fliken). Så i mina ögon är man alltid närmare formuläret än tidigare. Ingen större skill
Marie: Innan var träningsregistreringen 1 klick bort. Nu är den oftast 0 klick bort (man börjar ju oftast på startsidan) och aldrig mer än 1 klick (klicka bara på Hem-fliken). Så i mina ögon är man alltid närmare formuläret än tidigare. Ingen större skill
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 15:03Men färgerna då................ dom ska inte ändras?
Men färgerna då................ dom ska inte ändras?
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 08:27Finns det nån ETA på när alla fält som var uppe förra gången man registrerade ett pass ska komma upp automatiskt? Kan man för övrigt räkna med att längden på en runda kommer kopieras in i fältet för sträcka inom någorlunda snar framtid?
Finns det nån ETA på när alla fält som var uppe förra gången man registrerade ett pass ska komma upp automatiskt? Kan man för övrigt räkna med att längden på en runda kommer kopieras in i fältet för sträcka inom någorlunda snar framtid?
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 10:23Faktiskt så tycker jag att den nya funbeat är skitjobbig! ALLT var lättare förut 🙁
Saknar förra! //K
Faktiskt så tycker jag att den nya funbeat är skitjobbig! ALLT var lättare förut 🙁
Saknar förra! //K
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 10:31Ge det lite tid! Det är alltid jobbigt när man byter men efter ett tag har man vant sig och det har slutat vara jobbigt.
Ge det lite tid! Det är alltid jobbigt när man byter men efter ett tag har man vant sig och det har slutat vara jobbigt.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 15:25Björn: Den funktionaliteten har funnits med sedan några dagar efter nya sajten lades upp - om det inte fungerar är det en bugg. Kan du maila mig direkt på olle@funbeat.se och berätta vilken webbläsare och version du använder, så kan jag försöka lösa probl
Björn: Den funktionaliteten har funnits med sedan några dagar efter nya sajten lades upp - om det inte fungerar är det en bugg. Kan du maila mig direkt på olle@funbeat.se och berätta vilken webbläsare och version du använder, så kan jag försöka lösa probl
Quote from Funbeat user on 17 November 2011, 21:02Vet inte om det är en bugg eller en beteendeförändring på Funbeat, men jag har märkt att sträckan på ett pass numer alltid sätts utifrån det värde som fås från min Garminklocka, oavsett om jag kopplar passet till en tidigare runda eller ej. Förut ändrades
Vet inte om det är en bugg eller en beteendeförändring på Funbeat, men jag har märkt att sträckan på ett pass numer alltid sätts utifrån det värde som fås från min Garminklocka, oavsett om jag kopplar passet till en tidigare runda eller ej. Förut ändrades
Quote from Funbeat user on 17 November 2011, 21:28Det är nog en avsiktlig förändring eftersom sträckan tagen ifrån rundan renderad på Google Maps har en mycket sämre noggrannhet.
Det är nog en avsiktlig förändring eftersom sträckan tagen ifrån rundan renderad på Google Maps har en mycket sämre noggrannhet.
Quote from Funbeat user on 17 November 2011, 21:35Det vore trevligt att kunna ångra om man av misstag har "markerat som ointressant". Jag råkade faktiskt göra det på den här tråden, som jag ju egentligen vill läsa. Typiskt!
Edit: Aha, om man postar ett svar i en tråd som man markerat som ointressant så
Det vore trevligt att kunna ångra om man av misstag har "markerat som ointressant". Jag råkade faktiskt göra det på den här tråden, som jag ju egentligen vill läsa. Typiskt!
Edit: Aha, om man postar ett svar i en tråd som man markerat som ointressant så