Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Det finns en ruta under summeringen. Om du klickar i den så ser du hela kommentaren på passen.

Marie: Innan var träningsregistreringen 1 klick bort. Nu är den oftast 0 klick bort (man börjar ju oftast på startsidan) och aldrig mer än 1 klick (klicka bara på Hem-fliken). Så i mina ögon är man alltid närmare formuläret än tidigare. Ingen större skill

Men färgerna då................ dom ska inte ändras?

Finns det nån ETA på när alla fält som var uppe förra gången man registrerade ett pass ska komma upp automatiskt? Kan man för övrigt räkna med att längden på en runda kommer kopieras in i fältet för sträcka inom någorlunda snar framtid?

Faktiskt så tycker jag att den nya funbeat är skitjobbig! ALLT var lättare förut 🙁
Saknar förra! //K

Ge det lite tid! Det är alltid jobbigt när man byter men efter ett tag har man vant sig och det har slutat vara jobbigt.

Björn: Den funktionaliteten har funnits med sedan några dagar efter nya sajten lades upp - om det inte fungerar är det en bugg. Kan du maila mig direkt på olle@funbeat.se och berätta vilken webbläsare och version du använder, så kan jag försöka lösa probl

Vet inte om det är en bugg eller en beteendeförändring på Funbeat, men jag har märkt att sträckan på ett pass numer alltid sätts utifrån det värde som fås från min Garminklocka, oavsett om jag kopplar passet till en tidigare runda eller ej. Förut ändrades

Det är nog en avsiktlig förändring eftersom sträckan tagen ifrån rundan renderad på Google Maps har en mycket sämre noggrannhet.

Det vore trevligt att kunna ångra om man av misstag har "markerat som ointressant". Jag råkade faktiskt göra det på den här tråden, som jag ju egentligen vill läsa. Typiskt!

Edit: Aha, om man postar ett svar i en tråd som man markerat som ointressant så