Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 14:59OK !
(Jag associerar inte - försökte bara ge så enkel förklaring som möjligt 😉 )
OK !
(Jag associerar inte - försökte bara ge så enkel förklaring som möjligt 😉 )
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 16:57På de små ljusgröna som numera är blå...
BILD:http://www.blendafiber.se/odensjoby/bilder/ekollon.jpg
På de små ljusgröna som numera är blå...
BILD:http://www.blendafiber.se/odensjoby/bilder/ekollon.jpg
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 09:50Hej!
Kommer det att komma nya färger på sidorna?
Lägg aldrig ut vit text, vita bokstäver och siffror.
Vi som ser lite sämre har jätte svårt med blå bakgrund (eller annan färg) med vit text - den försvinner. Så är det på tv med. När det textas vitt, ser in
Hej!
Kommer det att komma nya färger på sidorna?
Lägg aldrig ut vit text, vita bokstäver och siffror.
Vi som ser lite sämre har jätte svårt med blå bakgrund (eller annan färg) med vit text - den försvinner. Så är det på tv med. När det textas vitt, ser in
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 10:01Sen jag blev tipsad om "Stylish"-extensionen till både Mozilla Firefox och Google Chrome, har jag aldrig haft klagomål på färgerna. Å andra sidan kanske det kräver lite css-kunskaper om man ska få till det exakt som man själv vill. 🙁
Sen jag blev tipsad om "Stylish"-extensionen till både Mozilla Firefox och Google Chrome, har jag aldrig haft klagomål på färgerna. Å andra sidan kanske det kräver lite css-kunskaper om man ska få till det exakt som man själv vill. 🙁
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 11:05Finns det en chans att delning till Google+ kommer att bli verklighet?
Finns det en chans att delning till Google+ kommer att bli verklighet?
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 11:14Jag tror inte ens de har några api:er för det, det fanns inte ifrån början i alla fall.
Jag tror inte ens de har några api:er för det, det fanns inte ifrån början i alla fall.
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 19:19Ursäkta om jag missat nån tråd om det här men idag är första gången sen nya funbeat lanserade jag fick för mig att testa att rita ut en runda jag sprungit.
Kartfönstret är så litet att jag inte klarar av det. Om jag förstorad browserfönstret (ctrl++) är
Ursäkta om jag missat nån tråd om det här men idag är första gången sen nya funbeat lanserade jag fick för mig att testa att rita ut en runda jag sprungit.
Kartfönstret är så litet att jag inte klarar av det. Om jag förstorad browserfönstret (ctrl++) är
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 19:38Snyggare men sämre..
Saknar funktionen att kunna bjuda en vänner till träningspass, får idag använda www.bokat.se för detta.. 🙁
Snyggare men sämre..
Saknar funktionen att kunna bjuda en vänner till träningspass, får idag använda http://www.bokat.se för detta.. 🙁
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 23:50Har väntat på att jag skulle vänja mig men det kommer liksom inte!
Har väntat på att jag skulle vänja mig men det kommer liksom inte!
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 22:16En blek blå kusin till blekgröna Jogg tycker jag, vad gäller design. Kanske försiggår något samarbete? Smaken är olika 🙂 Saknar i funktion bl.a att kunna läsa hela pass från kalendrar, tidigare var det inte problem. Ja, ja inget är beständigt, inte ens
En blek blå kusin till blekgröna Jogg tycker jag, vad gäller design. Kanske försiggår något samarbete? Smaken är olika 🙂 Saknar i funktion bl.a att kunna läsa hela pass från kalendrar, tidigare var det inte problem. Ja, ja inget är beständigt, inte ens